عینک همه فن حریف سونی

عینک همه فن حریف سونی
  • 1393/9/26
  • E. hikayesi
  • 0

سونی می تواند عینک های جدید حتی شبیه عینک گوگل را بسازد.

سونی به تازگی محصولی را به نمایش گذاشته است که می تواند به هر نوع عینکی تبدیل شود. از عینک آفتابی، عینک های مد روز، عینک های ایمنی و حتی هر نوعی از عینک های هوشمند را می توان با این محصول داشت.

محصول جدید سونی به سورت کاملا ماژولار تهیه شده است به این معنی که می توانید همه قطعات آنرا از هم جدا کرده و یا جابجا کنید.

عینک سونی از یک کیت الکترونیکی به عنوان کنترل کننده اصلی تشکیل می شود. این کیت شامل سنسورهای وای فای، بلوتوث، سنسورهای تنظیم نور، تنظیم رنگ، پردازنده اصلی و سایر اجزای الکترونیکی می باشد. همچنین یک نمایشگر OLED با وضوح 640 در 400 امکان مشاهده تصاویر را می دهد.Google Glass Prescriptions

سونی قصد دارد با ارائه SDK مربوط به این محصول به شرکت های همکار خود، عینک خود را در همه زمینه های ورزشی، تفریحی، ایمنی، تزیینی و علمی معرفی و تولید کند.

گذشته از امکان توسعه نرم افزاری این محصول توسط شرکای سونی، پتانسیل کاربردهای سخت افزاری نیز می تواند جذابیت ویژه ای به عینک سونی بدهد. با امکانات ویژه ای که سونی تعبیه کرده و با کمی نوآوری می توان عینک مورد نظر را در بسیاری از دستگاه ها، گجت ها و حتی لوازم خانگی یا صنعتی به کار برد.

شاید خیلی از شما این موضوع را بدانید که اپل در دوربین آیفون از سنسورهای سونی استفاده کرده است. پس خیلی دور از ذهن نیست که کمپانی گوگل هم در آینده ای نزدیک عینک های خوشمند خودش را با فناوری جدید سونی به بازار عرضه کند. ضمن اینکه افزایش رزولوشن در این محصول نسبت به مدل های قبلی می تواند سونی را از رقبا متمایز کند. رزولوشن نمایشگرهای قبلی مربوط به اینتل 640 در 360 بود، که اکنون سونی این رزولوشن را به 640 در 400 افزایش داده است.

سونی اعلام کرده است تولید انبوه این محصول در سال 2015 آغاز خواهد شد. پس از آن باید منتظر کاربرد این فناوری در دستگاه ها و وسایل زیادی باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *