Hori Onyx : اولین کنترلر بی سیم شخص ثالث برای کنسول PS4

Hori Onyx : اولین کنترلر بی سیم شخص ثالث برای کنسول PS4
  • 1396/11/1
  • رقیه کُرد
  • 0

طی سال های گذشته کنترلرهای شخص ثالث متنوعی برای کنسول PS4 عرضه شده اما همه آنها با کابل به کنسول متصل بوده اند. کنترلر بی سیم Hori Onyx که شرکت سونی هم به طور رسمی آن را تائید کرده اولین محصولی است که بر خلاف کنترلرهای قبلی شخص ثالث از کابل استفاده نمی کند. Hori Onyx اولین کنترل بی سیم شخص ثالثی است که موفق به دریافت نشان تائیدیه سونی شده است.

گویا آی تی – به نظر می رسد شرکت Hori به جای الهام گرفتن از کنترلر DualShock 4 سونی، از چیدمان کنترلرهای اکس باکس وان مایکروسافت استفاده کرده است؛ هم در زمینه آرایش متقارن دکمه ها، قسمت D-pad و همچنین شکل و طراحی کلی کنترلرهای مایکروسافت.

متاسفانه همانند کنترلرهای اکس باکس وان، شاهد وجود اسپیکر نیستیم (که البته کنترلر DualShock 4 دارای مجهز به این ویژگی است). خبری از لایت بار در پشت کنترلرها نیست هر چند اگر اونیکس عملکردی همانند سایر کنترلرهای شخص ثالث PS4 داشته باشد، شما از طریق چراغ کوچک LED که در قسمت جلو تعبیه شده، امکان دریافت اطلاعات بازی ها را خواهید داشت. اگر کنسول PS4 دارید اما به جای کنترلر DualShock سونی، عاشق کنترلر اکس باکس هستید و با کمبودهای این کنترلر جدید هم مساله ای ندارید، شاید اونیکس گزینه خوبی برای شما باشد.

هر چند مثل اکثر کنترلرهای PS4 تائید شده توسط سونی، Hori Onyx هم فقط در اروپا عرضه شده و فعلا خبری از ورود آن به بازارهای امریکا نیست. اگر شرایط به خوبی پیش رود به زودی شاهد عرضه آن در تمام بازارهای جهانی خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *