ابتکارهای کم خرج برای یلدا و کریسمس

ابتکارهای کم خرج برای یلدا و کریسمس
  • 1393/9/29
  • س مطلبی
  • 2

بلند ترین شب سال، یلدای زیبا در راه است و این روزها در ایران عده زیادی در تکاپوی تدارک برای شب یلدا هستند از طرفی کریسمس هم نزدیک است و کاربران زیادی در دنیا مشغول تهیه وسایل مورد نیاز خود برای جشن سال نوی میلادی هستند. در این میان افراد مشغول تهیه ی مواد غذایی، هدیه ها و لباس ها و کارت تبریک و…. هستند. البته همه ی این ها نیاز به صرف هزینه ی بسیار دارد. پس بهتر است تا فرصت داریم برای تهیه برخی از این اقلام خودمان دست به کار شویم. در ادامه به معرفی نرم افزاری می پردازیم که به شما کمک می کند تا کارت تبریک عید یا پوستر یا کارت دعوت را خودتان طراحی کنید.

 

pageplus-578-80

 

PagePlus SE نرم افزاری است که اگر چه در حد و اندازه ی نرم افزاری مانند فتوشاپ قدرت ندارد ولی سادگی استفاده از آن مزیت این برنامه گرافیکی نسبت به سایر نرم افزار هاست. PagePlus SE یک نوار ابزار قدرتمند دارد که امکان طراحی هر کارتی را به شما می دهد. دقت کنید از این نرم افزار برای طراحی کارت ویزیت هم می توان استفاده کرد.

 

PagePlusSE-software-m724  Serif PagePlus X4 282

اگر مهارت زیادی در طراحی و کار گرافیکی با کامپیوتر ندارید اصلا نگران نباشید این نرم افزار تعداد زیادی الگو در اختیار شما قرار می دهد تا به وسیله ی آن بتوانید کارتان را شروع کنید.

imageds

 

به عنوان مثال با استفاده ازاین برنامه می توانید یک منو از غذاهایی که برای شام کریسمس آماده کرده اید تهیه کنید و در شب مهمانی به دست مهمان هایتان بدهید. یا یک شعر حافظ را در بک گراندی از تصاویر انار و هندوانه چاپ کرده به مهمان هایتان هدیه دهید. به عنوان یک سلیقه شخصی استفاده و ترکیب رنگ های قرمز و سبز را به ایرانی های عزیز پیشنهاد می کنم.

imsages

 

yalda-night1

PagePlus ابزار هایی در اختیار شما قرار میدهد که برای طراحی خیلی منعطف است و شما هر جور و هر رنگ و سایزی که تمایل داشته باشید می توانید به طرحتان بدهید.

 

1325862175-1

 

PagePlus مجهز به پردازش کلمات است و شما به راحتی می توانید افکت های زیادی به کلمات بدهید. در طرح خودتان می توانید از عکس ها متن ها و جداول کمک بگیرید.

 

ضمنا این نرم افزار کاملا رایگان است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *