طراحی لوگو با گوشی خوب (کمتر از ۱ ساعت) برای برند + معرفی برنامه های طراحی لوگو با گوشی (آنلابن و آفلاین)

طراحی لوگو با گوشی خوب (کمتر از ۱ ساعت) برای برند + معرفی برنامه های طراحی لوگو با گوشی (آنلابن و آفلاین)
  • 1401/3/1
  • فاطمه مرادخانی
  • 1

طراحی لوگو با گوشی کار بسیار خارق العاده ای است که تعداد زیادی از کاربران به سمت آن روی آورده اند. اگر بخواهیم صادقانه با شما صحبت کنیم باید بگوییم که لوگوی هر سازمان یا شرکت بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد. لذا باید به آن توجه ویژه ای داشت و آن را در ایده آل ترین حالت ممکن ساخت. آیا تا به حال به هزینه طراحی لوگو فکر کرده اید؟ آیا این هزینه ها برای شما سنگین است؟

هیچ نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم شما را با اصول طراحی لوگو با گوشی آشنا کنیم. اگر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید در انتها قادر خواهید بود نسبت به ساخت لوگو با گوشی اقدام نمایید.

برنامه طراحی لوگو با گوشی

همان طوری که در ابتدای متن گفته شد لوگو تأثیر بسیار زیادی بر توسعه کسب و کار شما می گذارد؛ اما این تأثیرگذاری زمانی بیشتر می شود که بتوان با طراحی آن مخاطب را در ارتباطی مثبت و تنگاتنگ مورد هدف قرار داد. در گذشته اغلب شرکت ها و سازمان ها سعی داشتند با یک آژانس تبلیغاتی کار کنند یا حداقل یک طراح لوگو را برای شرکت خود استخدام کنند؛ اما این کار هزینه های بالایی را می طلبید. ما در اینجا می خواهیم به شما بگوییم که اگر استارت یک کار تجاری را زده اید حتماً از طراحی لوگو با گوشی استفاده کنید که امروزه دیگر برنامه های طراحی لوگو با گوشی کم نیستند و شما می توانید به سهولت از آن ها بهره گیرید. در این صورت قطعاً هزینه کمتری را جهت طراحی لوگوی شرکت خود پرداخت خواهید کرد.

با ما همراه باشید تا آموزش طراحی لوگو حرفه ای  را در اختیارتان قرار دهیم.

چگونه به کمک نرم افزار طراحی لوگو با گوشی یک لوگو جذاب بسازیم؟

برنامه های طراحی لوگو با گوشی کم نیستند. شما چه گوشی اندروید داشته باشید و چه گوشی آیفون می توانید به راحتی طراحی لوگو با گوشی آنلاین را انجام دهید.

نحوه طراحی لوگو با گوشی به کمک نرم افزار Logo marker plus

آموزش طراحی لوگو با گوشی به کمک این برنامه کاربردی واقعاً شگفت انگیز است. وجود تعداد المان گرافیکی رایگان و ابزارهای مورد نظر در این برنامه کار را برای مخاطب راحت تر کرده است. ویرایش است. در این برنامه هیچ محدودیتی برای ساخت یک لوگوی مناسب که به شما کمک کند از رقبا جلو بزنید وجود ندارد. جالب است بدانید در کنار طراحی لوگو می توانید کارهای دیگری همچون طراحی عکس ها برای پروفایل اینستاگرام و فیسبوک خود را نیز انجام دهید. با توجه به آمار و ارقامی که در دست داریم از فروشگاه Google Play، ۸۴۰۰۰++ کاربر این برنامه را دانلود کرده اند و استفاده می کنند. در انتها باید به شما بگویم که این یک برنامه ایده آل جهت طراحی لوگو با گوشی اندروید می باشد البته گوشی هایی که می توانند از این برنامه جهت البته گوشی شما باید ورژن ۴٫۲ و بالاتر باشد.

رعایت استاندارد طراحی لوگو در لوگوهای معروف جهان

برنامه Logo Generator

اگر به دنبال یک برنامه تخصصی طراحی لوگو با گوشی هستید و قصد دارید طراحی لوگو فارسی با گوشی انجام دهید توصیه می کنیم از برنامه Logo Generator بهره گیرید. طراحی پیشرفته و سرعت عمل بالا برای طراحی یک آرم تجاری شگفت انگیز در بطن این برنامه نهفته شده است. فرقی نمی کند شما یک طراح لوگو حرفه ای هستید یا مبتدی، در هرصورت کار کردن با این برنامه به راحتی آب خوردن است. انبوهی از ابزارهای درون برنامه ای و مخصوصی در برنامه Logo Generator جای گرفته تا کاربران بتوانند لوگوهایی با ظاهر جذاب با گوشی خود بسازند.

اپلیکیشن Logo maker

اگر به دنبال یک برنامه طراحی لوگو با گوشی می گردید که تمام گزینه ها و المان های ضروری طراحی لوگو را داشته باشید می توانید از اپلیکیشن Logo maker کمک گیرید. لوگو میکر با قابلیت های خارق العاده ای که دارد به شما کمک می کند تا طرح و رنگ پس زمینه، سایز قلم و… را به صورت حرفه ای تغییر دهید و مطابق سلیقه خود بسازید. عناصر گرافیکی، برچسب ها و گوناگونی که در برنامه وجود دارد به شما در ساخت یک لوگو منحصربه فرد کمک خواهد کرد. شما به کمک ابزارهای ویرایش متن همچون: Flip، Rotate، ۳D Rotate، Resize، Curve، Font، Color، Hue و…؛ که در این برنامه وجود دارد می توانید با هزینه اندک و سرعتی فوق العاده طراحی لوگو با گوشی خود را انجام دهید.

طراحی لوگو با گوشی آیفون

اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که می‌ توان بر روی گوشی آیفون خود نصب کرد و طراحی لوگو با گوشی را در آن انجام داد. در ادامه به معرفی چند برنامه طراحی لوگو برای گوشی های آیفون می پردازیم.

برنامه Canva

نرم افزار طراحی لوگو با گوشی به نام Canva وجود دارد که دائماً در حال به روز شدن است. این به روز شدن به برنامه کمک می کند تا قابلیت های جدیدتر به آن افزوده شود. به کمک الگوهای اختصاصی که در برنامه Canva وجود دارد می توانید طراحی لوگو موردنظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. ترفندهای سفارشی‌سازی این برنامه به شما کمک می کند تا به راحتی عکس و رنگ پس زمینه، سایز قلم و حتی سبک آن را به دلخواه خود تغییر دهید. در این برنامه می توانید را به جهت جذب مخاطب به لوگوی خود بیفزایید.

اتود زنی اولیه طراحی لوگو

برنامه Desygner

برنامه دیگری جهت طراحی لوگو با گوشی آیفون به نام Desygner وجود دارد که همواره در حال پیشرفت و محبوبیت بین مخاطبان است. زمانی که برنامه را باز می کنید تعداد زیادی الگو مقابل شما قرار خواهد گرفت. لازم است شما به بخش Templates بروید و در بخش جستجو لوگو موردنظر خود را جستجو کنید. پس از آن که در بین تعداد انبوهی از الگوها الگوی موردنظر خود را یافتید حتماً از های قابلیت سفارشی‌ سازی استفاده کنید. به کمک قابلیت سفارش سازی می توانید به سهولت اشکال متفاوت و آیکون‌های متنوع به لوگو خود بیفزایید تا آرم تجاری جذاب تری داشته باشید. به علاوه اینکه در این قابلیت می توانید رنگ و سایز قلم را نیز به دلخواه خود تنظیم کنید.

طراحی لوگو با گوشی آنلاین

در صورت تمایل می توانید طراحی لوگو با گوشی را به صورت آنلاین انجام دهید. برنامه لوگونومی به شما امکان طراحی لوگو با گوشی آن هم به صورت آنلاین را می دهد. شما در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به کمک این اپلیکیشن لوگو و آرم موردنظر خود را بسازید و به جهت جذب مخاطب و انتقال حسی خوشایند گام بردارید.

نتیجه گیری

طراحی لوگو با گوشی کار بسیار دلنشین و تقریباً ساده ای است که تنها با چند ترفند کاربردی می توان آن را انجام داد.

لازم است بدانید که برنامه های طراحی لوگو با گوشی بسیار فراتر از این چند موردی است که در مقاله ذکر شد. با یک سرچ ساده در گوگل پلی یا اپ استور می توانید برنامه های دیگری که برای طراحی لوگو با گوشی تعبیه شده اند را بیابید و دانلود کنید. به هرحال اگر قصد ساخت و طراحی لوگو با گوشی را دارید می توانید از هر یک از برنامه هایی که در متون فوق به آن ها اشاره کردیم استفاده کنید و لوگویی جذاب و فوق العاده بسازید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *