بستر سازی کمپانی ZTE برای طراحی ایده های کاربران

بستر سازی کمپانی ZTE برای طراحی ایده های کاربران
  • 1395/6/23
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی چینی ZTE مدتی است که طرح جدیدی را دنبال می نماید، این طرح به کاربران اجازه می دهد تا ایده های خود را برای اسمارت فون ، دستگاه یا تجهیزات جانبی جدید طراحی نمایند و نمونه های برتر توسط این کمپانی ساخته شود.در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات دقیقی را از این طرح در اختیارتان قرار دهیم.

کمپانی چینی«CSX»در سال جاری میلادی از طرح «CSX» رونمایی نمود. این طرح به طرفداران اجازه می دهد تا ابزارها و گوشی های مورد نظر خود را طراحی نمایند و کمپانی آنها را توسعه دهد البته کمپانی برای این کار ۳ اصل مهم را مطرح نموده که تمامی طرح ها باید از آن پیروی نمایند.

ZTE

  • دستگاه ساخته شده بایستی قابل حمل باشد و از قابلیت های مخابراتی، اتصال به بلوتوث یا وای فای بهره ببرد.
  • دستگاه باید به گونه ای واقع گرایانه طراحی شود تا بتوان آن را تولید نمود و در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد.
  • قیمت تمام شده محصول باید برای عموم مردم مناسب باشد.

در فاز نخست این طرح ۴۰۰۰ ایده ثبت گردید و در فاز دوم از میان این میزان طرح با رای گیری و بررسی های دقیق ۳ طرح به مرجله نهایی رسیدند و در حال حاظر این طرح در فاز سوم و توسعه محصولات به سر میبرد.

در ادامه این مطلب در وب سایت https://www.gooyait.com قصد داریم به بررسی ۳ طرح برگزیده بپردازیم.

ایده ۱۷۵۲: این طرح درباره تولید یک اسمارت فن است که به قابلبت ردیابی نگاه مجهز شده و قادر است با بررسی نگاه کاربر اعمالی مانند اسکرول نمودن را انجام دهد. همچنین قاب پشتی این گوشی قادر است به هر سطحی بچسبد.

ایده ۱۸۶۳:این ایده به طراحی دستکشی می پردازد که قادر است انگشتان کاربر را به حرکت و هدایت وادارد. در صورت اجراییی شدن این طرح امکان استفاده از آن برای کمک به بیماران مبتلا به پارکینسون و آرتریت نیز میسر خواهد شد.

ایده ۱۹۲۵: یک هدست واقعیت افزوده است که به صورت ضد آب طراحی خواهد شد و این امکان را به کاربر می دهد که  به کمک دوربین دوگانه جلویی، اجزای واقعیت افزوده را در زیرآب به نمایش درآورد؛ از این دوربین دوگانه برای ثبت ویدیو و تصاویر نیز می توان استفاده کرد. ضمناً LED دوگانه ای هم روی بدنه هدست قرار می گیرد تا بتوان در شب به گشت و گذار در زیر آب پرداخت. علاوه بر این امکان کنترل دیوایس از طریق حرکات دست و اسمارت فون نیز وجود دارد.

ناگفته نماند که ۵ ایده برتر طراحی جایزه ای معادل ۱۵۰۰دلار دریافت خواهند نمود و همچنین برنده جایزه اصلی، می تواند به صورت رایگان به نمایشگاه CES سال جاری میلادی مراجعه کرده و از طرح خود در کنفرانس خبری ZTE دفاع کند.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این طرح جالب با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *