Lenovo :نیازی به معرفی موبایل ویندوزی جدید نمی بینیم

Lenovo :نیازی به معرفی موبایل ویندوزی جدید نمی بینیم
  • 1395/7/14
  • زهرا معبودی
  • 0

جیافرانکو لانچی مدیر ارشد عملیاتی کمپانی لنو روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که این کمپانی قصد ساخت هیچ اسمارت فونی را بر پایه سیستم عامل ویندوز ۱۰ ندارد در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

مدیر ارشد عملیاتی کمپانی Lenovo با بیان این موضوع که قصد ساخت گوشی های مبتنی بر ویندوز را ندارد اعلام نمود که دلیل اصلی این تصمیم تنها عدم تعهد مایکروسافت نسبت به این سیستم عامل می باشد.

او در ادامه صحبت های خود گفته است: ویندوز ۱۰ در دنیای سیستم عامل های دسکتاپ بسیار خوب عمل کرده است اما کمپانی مایکروسافت هیچ تعهدی نسبت به تدوین یک برنامه جامع جهت گسترش و استفاده از این سیستم عامل در دنیای گوشی های هوشمند ندارد. لانچی در ادامه گفت: «من نیازی به معرفی موبایلی جدید تحت این سیستم عامل نمی‌بینم، همچنین از پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم در آینده قانع نشده‌ ام.»

وی افزود: مایکروسافت سال گذشته ویندوز ۱۰ را معرفی نمود و نشان داد که این سیستم عامل با عملکرد خوب خود در دنیای دسکتاپ توانسته جایگاه سومین سیستم عامل مطرح دنیا را به خود اختصاص دهد اما به طور قطع می توان گفت که این سیستم عامل پس از اندروید و آی او ای طرفداران بسیار کمی دارد.

۲۰۱۶ سال بدی برای کمپانی مایکروسافت و رویا های موبایلی این شرکت بود. در این سال طی دو دوره چندین هزار نفر از بخش موبایل این شرکت اخراج شدند. با توجه به این موضوع کسی نمی‌تواند بابت این اقدام لنوو را سرزنش کند. با وجود این اخبار، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ ی گوشی سرفیس‌ فون توسط ردموندی‌ها وجود دارد. اما هنوز هم هیچ کس اطلاع دقیقی از عملکرد آینده  مایکروسافت  ندارد.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار داغ دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *