اولین گوشی زدتی‌ای با برند Nubia و مجهز به دوربین دوگانه در ۲۱ مارس معرفی خواهد شد

اولین گوشی زدتی‌ای با برند Nubia و مجهز به دوربین دوگانه در ۲۱ مارس معرفی خواهد شد
  • 1395/12/25
  • مقدم
  • 0

شرکت زدتی‌ای به‌تازگی، تصویری را برای اعلام زمان معرفی رسمی گوشی‌هوشمند جدید خود با دوربین دوگانه منتشر نموده است. با این‌حال، این سازنده چینی جزئیات بیشتری را پیرامون گوشی جدید خود منتشر نکرده است و به طور رسمی به قابلیت‌های احتمالی دیگر این محصول اشاره‌ای نشده. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

با اینکه اطلاعات بیشتری توسط شرکت زدتی‌ای از این گوشی با دوربین دوگانه منتشر نشده است، یک کاربر اطلاعاتی را در رابطه محصول جدید زدتی‌ای فاش نموده که به مشخصات‌فنی این مدل اشاره دارد. محصول مورد بحث، زدتی‌ای Nubia Z17 مینی خواهد بود و در چین با قیمت پایه ۲۷۵ دلار به بازار عرضه می‌شود. شرکت زدتی‌ای تصمیم دارد تا گوشی میان‌رده جدید خود را در دو نسخه مختلف با تراشه‌ و حافظه رم متفاوتی ارائه دهد.

براساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی Weibo در چین منتشر شده است، Nubia Z17 مینی به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود. شرکت زدتی‌ای برای این مدل، یک نمایشگر بدون انحنا را در نظر گرفته است و بنابراین، نباید منتظر رونمایی از یک گوشی میان‌رده با نمایشگر لبه منحنی باشید.

زدتی‌ای

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شده است، شرکت زدتی‌ای تصمیم دارد تا گوشی میان‌رده جدید خود را در دو نسخه مختلف در چین ارائه دهد. ارزان‌قیمت‎ترین مدل از گوشی Nubia Z17 مینی به تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام با چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود و مدل گران‌قیمت نیز با تراشه اسنپدراگون ۶۵۳ کوالکام و حداقل شش گیگابایت رم عرضه می‌شود.

دوربین دوگانه گوشی میان‌رده زدتی‌ای از سنسورهای سونی استفاده می‌کند

شرکت زدتی‌ای تصمیم دارد تا گوشی میان‌رده جدید خود را با دوربین دوگانه ارائه دهد و این ویژگی به یک استاندارد در میان گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچم‌دار تبدیل شده است. با اینکه شرکت زدتی‌ای از انتشار جزئیات بیشتر پیرامون دوربین دوگانه گوشی Nubia Z17 مینی خودداری نموده است، اطلاعات به‌دست‌آمده از این محصول نشان می‌دهد که گوشی میان‎رده جدید زدتی‌ای به دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که در آن‌ها از سنسورهای IMX258 سونی استفاده شده است. برای دوربین ثانویه نیز، یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که ثبت تصاویر و برقراری مکالمه‌های تصویری را امکان‌پذیر خواهد نمود.

گوشی میان‌رده جدید زدتی‌ای با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض ارائه می‎شود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ برای این مدل در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت‌های برجسته گوشی جدید زدتی‌ای می‌توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی آن، درگاه یواس‌بی Type-C و حسگر تشخیص اثرانگشت اشاره نمود.

به‌نظر می‌رسد که شرکت زدتی‌ای، تصمیم دارد تا گوشی میان‎‌رده جدید خود را با رنگ طلایی و مشکی ارائه دهد. البته یک نسخه دیگر با رنگ آبی نیز عرضه خواهد شد که از تراشه اسنپدراگون ۶۵۳ کوالکام استفاده می‌کند و تنها به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود. هیچ اطلاعاتی در حال‌حاضر، پیرامون قیمت نسخه گران‌قیمت گوشی زدتی‌ای Nubia Z17 مینی منتشر نشده است.

در حال‌حاضر، این گوشی در TENNA رویت نشده است اما انتظار نمی‌رود که عرضه آن، تنها به بازار چین محدود شود. با این‌حال، ممکن است شرکت سازنده، گوشی میان‌رده جدید خود را در بازارهای بیشتری در آسیا عرضه نماید. البته در صورت عرضه گوشی‌ زدتی‌ای Nubia Z17 مینی به صورت جهانی، قیمت نهایی مدل پایه آن باید بیشتر از ۲۷۵ دلار باشد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *