امکان مدیریت فرم ها و فایل PDF از هر دستگاهی، به لطف سرویس فضای ابری ادوبی فراهم شد

امکان مدیریت فرم ها و فایل PDF از هر دستگاهی، به لطف سرویس فضای ابری ادوبی فراهم شد
  • 1393/12/27
  • علیرضا اصغری
  • 0

شرکت ادوبی در سال ۲۰۱۲ نرم افزار خلاقانه خود (یعنی Photoshop CS6) را تغییر برند داد و حالا اقدام به تغییر روش مدیرت فرم ها و اسناد آن نموده است. این شرکت اخیرا سرویس “مدارک ابری” خود را ارئه کرده است: روشی نوین برای رو یارویی با فایل های شما در خانه و شرکت و اداره. با ادغام قابلیت های مختلف چند اپلیکیشن، “سرویس ابری” (که با عنوان اختصاری DC نیز شناخته میشود) حال، دربرگیرندهِ قابلیتی جهت بهبود فایل های PDF شده است. و یک چیز بیشتر، اضافه شدن قابلیت اسکن دستی مدارک است که به شما امکان گرفتن عکس و تبدیل آن یه یک فایل قابل ویرایش PDF را می دهد که شما همزمان می توانید متن و هر عکسی را ویرایش نمایید.

ابزار EchoSign ادوبی نیز،‌ بیش از گذشته تکمیل شده است و از این پس پر کردن فرم و اضافه کردن امضا یک کار راحت خواهد بود،‌ چه از کامپیوتر شخصی خود بخواهید این کار را انجام دهید چه از طریق موبایل تان.

وقتی صخبت از ابزارهای همراه می شود،‌ اپلیکیشن های جدید مانند Acrobat Mobile و قابلیت پر و امضا کردن فرم،‌ می تواند به همه فایل های شما  در موبایل و تبلتتان سر و سامان بخشد.  همچنین این امکان وجود دارد که شما از آخرین مرحله ای که ویرایش سند حود را رها کرده اید،‌ به ادامه کار بپردازید

یکی قابلیت دیگر امکان رهگیری اسناد است که به شما این امکان را میدهد که فایل هایی که آنها را قبلا بررسی کرده اید،‌ مدیریت نمایید تا بدانید که چه زمانی آنها دیده شده اند. همان طور که شما هم احتمالا انتظارش را دارید،‌ یک گزینه برای صاحبان کسب و کار وجود دارد تا با انتخاب آن بتوانند این امکان را برای تمام دفاتر خود فراهم آورند که هر تعداد از مجموعه اوراق و اسناد را به سادگی دیده و بررسی نمایند.

Adobe-Creative-Cloud2

مشترکین سرویس Creative Cloud همچنان می توانند انتظار دسترسی به اسنادشان را در قالب طرح فعلی خود داشته باشند. مشتریان Marketing Cloud باید در انتظار باشند تا سرویس DC  نیز با سرویس قبلی همسان عمل نماید. (تمرکز بیشتر بر روی مدیریت اسناد می باشد) و ابزار e-sign وسیله ای برای مدیران با تجربه جهت تکمیل فرم های خود از طریق وب و بر روی سایت های موبایل خواهد بود.

اگر به دنبال یک گزینه مستقل هستید، برای شما ۱۱۵ دلار خرج در بر خواهد داشت که با دریافت نسخه کنونی، ‌اولین کرک را نیز طی چهار هفته آینده دریافت خواهید کرد.. وقتی این اتفاق بیفتد،‌ اپلیکیشن های اندروید، iOS و ویندوزی امکان در دست گرفتن و مدیریت انبوهی ازکاغذهای میزتان را فراهم می نمایند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *