معرفی Office Remote به عنوان همیار سخنرانی های شما برای کنترل فایل های آفیس

معرفی Office Remote به عنوان همیار سخنرانی های شما برای کنترل فایل های آفیس
  • 1393/10/3
  • زهرا معبودی
  • 0

برنامه مایکروسافت آفیس، مدت هاست که به عنوان یک پک نرم افزاری کامل، در حال کمک کردن به کاربرانی است که وظایفشان بدان وابسته است. این بسته، هر چند دیر به دیر، حدود 3 سال به 3 سال به روز رسانی می شود، اما کاربران ناچارند از آن استفاده کنند و نیازهایشان را حل کنند. از طرفی هم باید بگوییم که، این برنامه هر چند دیر به روز می شود، اما همچنان و استوار در سال های بین به روز رسانی کار خود را ادامه می دهد. بیشتر کاربرانی که از سیستم های دستکتاپ یا نوت بوک و لپ تاپ و حتی تبلت ها استفاده می کنند حد اقل روزی یکبار با این برنامه سر و کار دارند. این برنامه چنان اهمیت دارد که اپل هم ناچار شد، از مایکروسافت در خواست کند که نسخه ای از آفیس را برای آی پد هایش طراحی کند و در بهترین شکل به ان ها تحویل دهد.

Office Remote

به هر حال این برنامه با قدرت تمام روی پای خود ایستاده است و نیاز کاربران را برطرف می کند.

یکی از اجزای بسیار مهم این پک نرم افزاری، بخش پاورپوینت آن است که به کار بران کمک می کند، برای سخنرانی هایشان، از آن استفاده کنند. اما همه کسانی که این کار را تجربه کرده اند می دانند که کنترل برنامه های پاورپوینت، با پی سی یا نوت بوک و … برای زمان ارائه اصلا کار مناسب و جالبی نیست. برای حل این مشکل، تا کنون دستگاه های سخت افزاری و کنترلی زیادی، طراحی شده اند که به کاربران کمک می کند که فایل های ارائه شان را مدیریت کنند و در هنگام ارائه با استفاده از کمترین وسایل، ارائه را انجام دهند. اما اگر شما دارنده ی یک دستگاه گوشی هوشمند ویندوز فونی باشید دیگر نیازی به خرید هیچ گونه تجهیزاتی ندارید.

مایکروسافت به تازگی نرم افزاری برای گوشی های ویندوز فونی طراحی کرده است که قادر است برنامه های اکسل، ورد، و پاورپوینت را به خوبی مدیریت کند.

Office Remote

البته قبل اینکه خیلی هیجان زده شوید باید بگوییم که این برنامه صرفا با آفیس 2013 کار می کند، و از سایر نسخه های آفیس پشتیبانی نمی کند. این برنامه حتی روی Office 2013 RT کار نمی کند. پس باید صرفا شما یک پک آفیس 2013 را در اختیار داشته باشید.

بعد از نصب برنامه مورد نظر شما قادر خواهید بود که با مشاهده عکس های شاخص هر اسلاید در گوشی ویندوز فونی خود، آن ها را مدیریت کنید، حتی در برخی جاهای اسلاید که نیاز به کنترل و زوم کردن و حتی هایلایت کردن دارند، هم از گوشی استفاده کنید و موارد را واضح تر نشان دهید.

Office Remote

پیش تر گفتیم که این برنامه بر روی اکسل نیز، کارایی خود را نشان داده است. بدین صورت شما قادرید با این اپلکیشن کوچک، بین شیت ها حرکت کنید، فیلتر ها را بر روی ستون ها اعمال کنید، و سایر کارهای لازم و مرسوم که در اکسل صورت می گیرد را انجام دهید.

برای برنامه WORD  هم این نرم افزار کار ویژه ای انجام می دهد. شما می توانید تنها با یک ضربه بین هدینگ ها جا به جا شوید، حتی می توانید صفحات را بپیمایید و ارائه های تان را به خوبی انجام دهید.

Office Remote

برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید باید امکانات بلوتوثی در لپ تاپ وجود داشته باشد تا بتوانید گوشی و لپ تاپ را از طریق بلوتوث به هم متصل کنید و بعد از طریق گوشی و نرم افزار مربوطه، مدیریت اسلاید ها، شیت ها و صفحات را انجام دهید.

قبل از به کار گیری این برنامه باید افزونه آفیس مریوطه را هم در لپ تاپ نصب کنید تا بتوانید از اپلکیشن در ویندوز فون استفاده کنید.

برنامه Office Remote  خوشبختانه رایگان است و می توانید به راحتی از لینک های زیر آن را دانلود کنید

نصب  Office Remote از  Windows Phone Store

 دانلود افزونه Office Remote برای PC

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *