رونمایی ACER از دو مانیتور گیمینگ با پنل IPS و پشتیبانی از G-SYNC

رونمایی ACER از دو مانیتور گیمینگ با پنل IPS و پشتیبانی از G-SYNC
  • 1393/10/14
  • نادر عظیمی
  • 1

ما در نمایشگاه CES 2015 شاهد نمایشگرهایی با پشتیبانی از فناوری FreeSync شرکت AMD خواهیم بود و از طرفی دیگر نمایشگرهایی نیز هستند که از فناوری G-SYNC شرکت NVIDIA پشتیبانی می کنند. در این بین امروز شرکت ایسر از مانیتور ۲۷ اینچی ۲k با پشتیبانی از فناوری G-SYNC و پنل IPS رونمایی کرد.

مانیتور گیمینگ XB270HU دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی با پنل IPS همراه با دقت تصویر ۱۴۴۰*۲۵۶۰ WQHD بوده و زاویه دید ۱۷۸ درجه دارد. همچنین این مانیتور از پایه ErgoStand بهره می برد که موجب می شود بتوان ارتفاع صفحه نمایش و چرخش و زاویه دید را تنظیم کرد. همچنین از همه مهمتر به پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا نیز می پردازد.

براساس گزارشهای انتشاری نرخ تجدید صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی بوده و عملکردی سریع خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این مانیتور نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ ، روشنایی ۳۵۰ کاندلا بر متر مربع، پورت های DisplayPort 1.2 و چهار USB 3.0 اشاره کرد.

پیش از این ایسر در ماه نوامبر برخی جزئیات مانیتور XB270HU را منتشر کرده بود و صحبت از بهره گیری پنل Tn بود و حال به پانل IPS تغییر یافت. علاوه بر مانیتور XB270HU شرکت ایسر از مانیتور دیگری به نام XG270HU نیز رونمایی نمود. این مانیتور بدون قاب بوده و همچون آینه شفاف است. XG270HU دارای سایز تصویر ۲۷ اینچی با پنل IPS و دقت تصویر ۱۴۴۰*۲۵۶۰ می باشد. همچنین نرخ تجدید صفحه نمایش این مانیتور نیز ۱۴۴ هرتز بوده و دارای تکنولوژی خودکار تنظیم نور برای چشم هاست. علاوه بر این دارای پورت HDMI 2.0, DP 1.2, DVI است.

ایسر قیمت دو مانیتور را اعلام نکرد اما گفته است هردو از ماه مارس منتشر خواهند شد. شما در ادامه می توانید تصاویر دو مانیتور را شاهد باشید:

tasvir_3

Acer-XB270HU-GSync

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *