بهترین برنامه‌های سلامتی و تناسب‌اندام در سال گذشته

بهترین برنامه‌های سلامتی و تناسب‌اندام در سال گذشته
  • 1393/10/14
  • مریم موید
  • 0

فصل فصل امتحان‌ها است و چیزی که از این یک ماه خانه‌نشینی نصیب بسیاری از ما می‌شود چند کیلو اضافه‌وزن است. در این نوشته در نظر داریم برترین برنامه سلامتی و تناسب‌اندام ‌اندروید را در سال گذشته به شما معرفی کنیم. شاید با کمک آن بتوانید تناسب و سلامت جسمی خود را به حالت اول بازگردانید.

 Jillian Michael Slim-Down

بهترین برنامه‌های سلامتی و تناسب‌اندام در سال گذشته

نام Jillian Michaels برای بسیاری از علاقه‌مندان به کاهش وزن و تناسب‌اندام آشنا است. اگر تابه‌حال برنامه‌های تلویزیونی “The Biggest Loser” و یا “Losing It With Jillian” را مشاهده کرده باشید، با شیوه حرفه‌ای او در کاهش وزن آشنایی دارید. چنانچه به دنبال کاهش وزن و یا حفظ تناسب‌اندام خود هستید به شما توصیه می‌کنیم حتماً نگاهی به اپ رایگان کاهش وزن Jillian Michaels بیندازید. این برنامه طراحی بی‌نظیری داشته و به‌خوبی کاربران را هدایت می‌کند. علاوه بر تمرین‌های ورزشی و ویدئوهای فوق‌العاده این اپ به شما امکانات بیشتری را نیز عرضه می‌دارد تا با کمک آن‌ها بتوانید کنترل بیشتری بر روی روند کاهش وزن خود داشته باشید.
ازجمله امکان واردکردن کالری‌هایی که از مواد غذایی مختلف در طول روز دریافت کرده‌اید. اگر مشکل اضافه‌وزن شما ناشی از عادت‌های اشتباه غذایی‌تان باشد، برنامه امکان اصلاح عادات غذایی را هم از طریق ارائه دستورهای غذایی و وعده‌های سلامت فراهم آورده است.
و اما به افرادی که از ساعت‌های اندروید استفاده می‌کنند هم این مژده را می‌دهیم که این برنامه با انواع پوشاک اندروید سازگاری کامل دارد.
اگر تابه‌حال با این برنامه سروکار نداشته‌اید، امتحانش مجانی است؛ نگاهی به آن بیندازید، بی‌شک مجذوبش خواهید شد.

بهترین برنامه‌های سلامتی و تناسب‌اندام در سال گذشته

Calorie Counter – MyFitnessPal

بهترین برنامه‌های سلامتی و تناسب‌اندام در سال گذشته

حقیقتاً انتخاب یک برنامه به‌عنوان برنده این میدان کار دشواری بود. آن‌هم انتخاب مابین این دو! این برنامه، برای افرادی که علاقه‌مند به اپ های سلامت و تناسب‌اندام‌اند نیازی به معرفی ندارد. ولی در مورد کسانی که اسم آن را تاکنون نشنیده‌اند:
این برنامه همان‌طور که از نامش پیدا است ابزاری است برای محاسبه کالری‌های دریافتی در طول روز. پایگاه داده‌ای بی‌نهایت وسیع از مواد غذایی این برنامه؛ به شما کمک می‌کند تا خواسته یا ناخواسته هیچ موردی را از قلم نیندازید.
تمامی متخصصان تناسب‌اندام این را به شما خواهند گفت که هرچقدر نسبت به کالری و مواد غذایی دریافتی خود حساس‌تر باشید، نتیجه‌ای بهتر درروند کاهش وزن خود مشاهده خواهید کرد. یک گفته رایج در میان ورزشکاران هست که می‌گوید: :اندام ایدئال شما هم در باشگاه ساخته می‌شود و هم در آشپزخانه!” اگر از برنامه‌های دیگری برای محاسبه کالری استفاده می‌کردید و نتیجه مطلوب خود را دریافت نکرده‌اید، نگاهی به این برنامه رایگان بیندازید. این برنامه قابلیت خواندن بارکد مواد غذایی را هم داشته که به‌وسیله آن می‌توان اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد هر ماده غذایی به دست آورد. به‌منظور ایجاد انگیزه می‌توانید موفقیت‌های خود را در این راه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
اما ازآنجایی‌که هیچ برنامه کاهش وزنی بدون ورزش کامل نیست؛ این برنامه تعدادی تمرین ورزشی خوب نیز برای دست‌یابی هرچه بیشتر شما به اندام ایدئالتان ارائه می‌کند.
برنامه دارای یک وب‌سایت نیز هست، که تمامی مواردی را که وارد اپ می‌کنید از طریق حساب کاربری‌تان بر وب‌سایت قابل‌دسترسی است.

بهترین برنامه‌های سلامتی و تناسب‌اندام در سال گذشته

و البته جا دارد، در پایان ادای احترامی هم بکنیم به برنامه fun weight loss

بهترین برنامه‌های سلامتی و تناسب‌اندام در سال گذشته

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *