چگونه بهترین اپلیکیشن‌ها را برای تلفن و تبلت خود بیابیم؟

چگونه بهترین اپلیکیشن‌ها را برای تلفن و تبلت خود بیابیم؟
  • 1393/6/31
  • پرهام مارزلو
  • 0

این موضوع که فروشگاه های گوگل و اپل مملو از هزاران اپلیکیشن بی کیفیت و غیرقابل استفاده هستند را همه می‌دانیم. ممکن است بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی و عالی در بین این حجمه بزرگ گم شوند و نتوانند محبوبیت شایسته خود را بیابند. اما به عنوان یک کاربر تلفن هوشمند و یا تبلت چگونه می‌توانیم بهترین اپلیکیشن‌های موجود را شناسایی و نصب نماییم.

در ادامه مقاله با راهکارهای کلی و تاثیرگذار در این زمینه آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

zmmuq0tt80pafn0rypf2خواندن اخبار اپلیکیشن‌ها

اگر گشتی در فضای وب بزنید متوجه خواهید شد سایت‌ها و مجلات اینترنتی بسیاری در بخش‌های مخصوص به بررسی و معرفی اپلیکیشن‌های منتخب و پرطرفدار می‌پردازند؛ مجله اینترنتی گویا آی‌تی نیز چندی پیش بخش گویا اپ را در همین زمینه افتتاح کرد.

در چنین وب‌سایت‌هایی حتما بخش‌هایی نظیر بهترین اپلیکیشن‌های هفته و یا ماه را نیز مشاهده می‌کنید. با مطالعه این بخش‌ها می‌توانید بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مرتبط با سیستم‌عامل خود را بیابید.

yhdxgpy74bpfsphyyxepرسانه‌های اینترنتی زیادی در همین زمینه قابل استفاده هستند که امکان اشتراک آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا حتی ایمیل وجود دارد. بدین ترتیب دیگر هیچ اپلیکیشن خوب و پرطرفداری را از دست نخواهید داد.

توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان را دنبال کنید

اگر توسعه دهنده‌ای را از قبل می‌شناسید و به اپلیکیشن‌های قدیمی آن‌ها علاقه دارید، حتما در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیس‌بوک آن‌ها را دنبال کنید و از جدیدترین ارائه‌های آنان باخبر باشید. همچنین می‌توانید به وب‌سایت شخصی آنان سر بزنید.kgrqn0wbqrhfhxeffekmبه عنوان مثال می‌توانید آقای مارکو آرمنت را که نویسنده اپلیکیشن‌هایی نظیر Instapaper و OverCast بوده را در توییتر و یا صفحه شخصی‌اش دنبال کنید.

از دوستان خود بپرسید

این راهکار بیشتر به درد کاربران گوگل‌پلاس می‌خورد که قابلیت ارسال مطالبی در زمینه اپلیکیشن‌ها در گوگل‌پلی را فعال کرده باشند. در گوگل پلی و بخش Recomended for you اپلیکیشن‌های پیشنهادی فروشگاه قرار دارند. در این بخش تمامی برنامه‌هایی که توسط دوستان و آشنایانتان در گوگل پلاس مورد استفاده قرار گرفته‌اند را می‌توانید مشاهده کنید.

tbwa1cbluwc35mnnnihsهرچه در فروشگاه گوگل پلی امتیازات و نظرات بیشتری قرار دهید، اپلیکیشن‌های بیشتری را در بخش پیشنهادی مشاهده خواهید کرد. همچنین بخشی با نام Want Quick Suggestion را میبینید که پیشنهادهای بهتر و کامل تر را به نمایش در می‌آورد.

به جست‌وجو در فروشگاه بپردازید

اپ استور و گوگل‌پلی هر دو دارای بخشی به نام Editors Choice هستند که در این بخش می‌توانید بهترین برنامه‌های مربوط به پلتفرم خود را در اختیار داشته باشید. هرچیزی که در این بخش قرار گرفته است مطمئنا یکی از بهترین‌های هفته، ماه و یا سال در فروشگاه بوده است.

v7visgd7cqfqhnazadmaبدانید به دنبال چه چیزی می‌گردید

این که بدانید دقیقا به دنبال چه جور برنامه‌هایی می‌گردید، بهتر از گشت و گذار در فضای فروشگاه و انتظار کشیدن برای پیدا کردن یک اپلیکیشن خوب است. یک جست و جوی گوگلی برای یافتن برنامه‌هایی در زمینه مورد نظر می‌توانند به کمک شما بیایند. به عنوان مثال می‌خواهید یک برنامه خوب برای ویرایش تصاویر و ویدیوها بیابید.

جست و جوی عبارت ‘‌Best Applications For Photo edition’ و یا ‘ بهترین برنامه‌های ویرایش تصاویر’ می‌توانند بهترین‌ اپلیکیشن‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

exoqk0th0p18zc8vyy6m

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *