بهترین اپلیکیشن های سازگار با Handoff

بهترین اپلیکیشن های سازگار با Handoff
  • 1393/11/5
  • مهدي ده نبي
  • 0

Handoff، یکی از قابلیت هایی بود که به همراه iOS 8.0 به کاربران معرفی شد. توسط این امکان، کاربران این قابلیت را دارا می باشند که عملیاتی را روی آیفون، آیپد یا مک خود شروع کرده و ادامه آن را روی دستگاه iOS یا Mac دیگر خود پیگیری کنند. برنامه نویس ها نیز بیکار ننشسته و برخی از آنها، اپلیکیشن های خود را با این قابلیت هماهنگ کرده اند. با گویا آی تی همراه باشید تا به معرفی برخی از این اپلیکیشن ها بپردازیم.

1

Airbnb

توسط این نرم افزار، شما می توانید بهترین مکان های دنیا را برای اقامات و زندگی پیدا کنید. به وسیله قابلیت Handoff، شما می توانید عملیات جستجو را روی آیفون خود آغاز کرده و سپس ادامه کار را به صفحه بزرگ مک واگذار نمایید. به صورت پیشفرض، اگر داخل مشخصات یک محل باشید نیز، این قابلیت به صورت هوشمند کاملا موقعیت شما را شناسایی و در دستگاه دیگر اگر قصد ادامه جستجو را داشته باشید، شما را به همان صفحه منتقل خواهد کرد.

از امکانات این نرم افزار، می توان به ارتباط بین مهمان و صاحبخانه اشاره کرد. به عنوان مثال، صاحبخانه می تواند در پنل کاربری خود، تاریخ ورود و تاریخ تخلیه مهمان را مشاهده نماید. در ورژن جدید نرم افزار، قابلیت استفاده از برخی امکانات کاربردی اپلیکیشن در صورت آفلاین بودن نیز امکان پذیر شده است.

Airbnb را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

2

NYTimes

این نرم افزار، هرآنچه که در ورژن چاپ شده روزنامه NYTimes قابل مشاهده است را به شما نشان می دهد. توسط قابلیت Handoff، لذت خواندن روزنامه توسط این اپلیکیشن بیشتر نیز شده است. به این صورت که می توانید یک مقاله خبری را روی آیفون باز کرده، سپس روی مک خود به دقت به خواندن آن بپردازید.

NYTimes را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

3

iA Writer Pro

این نرم افزار، یکی از کامل ترین اپلیکیشن ها در زمینه نوشتن متون است که دارای قابلیت های بسیار زیادی از جمله :

  • Syntax Mode
  • تعویض فونت بخشی از متن

و بسیاری امکان دیگر است. به این ترتیب، شما تجربه لذت بخشی از زمان شروع تا پایان نویسندگی را خواهید داشت. همچنین با اضافه شدن قابلیت Handoff، شما می توانید یک متن را روی آیفون خود شروع و روی آیپد یا مک خود آن را ادامه دهید.

iA Writer Pro را می توانید با قیمت 9.99 از اپ استور ( برای آیفون و آیپد ) و با قیمت 19.99 دلار از مک اپ استور ( برای مک ) دانلود کنید.

4

Pocket

توسط این نرم افزار، می توانید تمامی مقالات، لینک ها، داستان ها و … که در دنیای دیجیتال مشاهده می کنید را در یک محل ذخیره و زمانی که آرامش خیال و وقت خواندن داشتید، به مطالعه آنها بپردازید. توسط قابلیت Handoff، می توانید خواندن مقالات را از آیفون شروع کرده و ادامه آن را روی آیپد خود پیگیری نمایید. همچنین این اپلیکیشن برای مک نیز در دسترس است. به این ترتیب می توانید ادامه خواندن را روی مک خود نیز پیگیری نمایید.

Pocket را می توانید به رایگان از اپ استور ( برای آیفون و آیپد ) و از مک اپ استور ( برای مک ) دانلود کنید.

5

Things

این نرم افزار، یک اپلیکیشن کامل برای مدیریت وظایف برای آیفون، آیپد و مک به حساب می آید. با پشتیبانی از پروژه ها و رابط کاربری آسان، همه چیز همانطور که شما انتظار دارید انجام می شود. به وسیله قابلیت Handoff، شما می توانید وظایف خود را روی آیفون نوشته و سپس روی مک خود، اقدام به سامان دهی آنها نمایید. این قابلیت در حال حاضر به صورت کامل روی آیفون و مک پشتیبانی می شود و به زودی نیز برای آیپد در دسترس خواهد بود.

Things را می توانید با قیمت 9.99 دلار از اپ استور ( برای آیفون )، با قیمت 19.99 دلار از اپ استور ( برای آیپد ) و با قیمت 19.99 دلار از مک اپ استور ( برای مک ) دانلود کنید.

6

Wunderlist

این نرم افزار نیز، یک نرم افزار مدیریت وظایف است. این نرم افزار علاوه بر ساماندهی وظایف، یک مدیر خوب برای گروه های کاری به شمار می رود که نیاز به همکاری و تقسیم وظایف برای یک پروژه دارند. همچنین این نرم افزار از انواع پلت فرم ها و سیستم عامل ها نیز پشتیبانی می کند. با بهره گیری از قابلیت Handoff، شما قادر خواهید بود تا روی هر کدام از دیوایس های خود که هستید، به مدیریت وظایف بپردازید.

Wunderlist را به رایگان از اپ استور ( برای آیفون و آیپد ) و از مک اپ استور ( برای مک ) دانلود کنید.

این اپلیکیشن ها، جزء بهترین اپلیکیشن هایی هستند که از این قابلیت پشتیبانی می کنند. حال اگر شما نیز از اپلیکیشن خاصی استفاده می کنید که دارای این قابلیت است، آن را در قسمت نظرات معرفی کنید تا به این مطلب اضافه شود و دیگر کاربران نیز توانایی استفاده از آن را پیدا کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *