Toshiba در نمایشگاه CES 2015 تلویزیون جدیدی رونمایی نخواهد کرد

Toshiba در نمایشگاه CES 2015 تلویزیون جدیدی رونمایی نخواهد کرد
  • 1393/10/15
  • نادر عظیمی
  • 0

در حالی که شرکتهای کره ای LG و سامسونگ سخت در تکاپوی رونمایی از تلویزیون های جدید هوشمند در نمایشگاه CES 2015 هستند اما متاسفانه شرکت ژاپنی توشیبا قصد ندارد تلویزیون جدیدی را رونمایی کند.

همانطور که می دانید رویداد CES بهترین فرصت برای تولیدکنندگان عرصه لوازم دیجیتال جهت رونمایی از آخرین دستاوردهایشان می باشد. زیرا اگر بتوانند موفق ظاهر شوند موجب تضمین سال مالی آنها از نظر درآمد خواهد شد. یکی از مهم ترین بخش های این نمایشگاه معرفی تلویزیون های هوشمند جدید است که مخاطبان بسیاری دارد.

اگر اخبار روزهای اخیر را دنبال کرده باشید حتما از برنامه های سامسونگ برای معرفی تلویزیون های هوشمند تحت سیستم عامل تایزن ، برنامه LG برای رونمایی از تلویزیون های هوشمند کوانتومی و OLED ، برنامه فیلیپس برای رونمایی از تلویزیون های Ambilight با سیستم عامل اندروید و برخی دیگر آگاه هستید.

پیش از این توشیبا اعلام کرده بود که آنها تلویزیون جدیدی در دست توسعه دارند. اما متاسفانه در این رویداد ما تنها شاهد تلفن های همراه ، لوازم جانبی کامپیوتر و برخی دیگر از توشیبا خواهیم بود.

شاید در نگاه اول تعجب آور باشد که چرا توشیبا چنین تصمیمی گرفته اما ممکن است این سازنده ژاپنی قصد داشته باشد تغییراتی در این بازار حاصل کند. این شرکت اخیرا طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:

“توشیبا قصد دارد سیاست های خود را با توجه به اقدام جهانی در زمینه صفحه نمایش اصلاح کند.”

با این حساب توشیبا قطعا در رویداد CES 2016 با دستی پر در زمینه تلویزیون حضور خواهد یافت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *