انتشار تصاویر جدید از Resident Evil Revelations 2

انتشار تصاویر جدید از Resident Evil Revelations 2
  • 1393/10/16
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان اپیزودیک و دلهره بقای Resident Evil Revelations 2 در حال حاضر توسط شرکت کپکام برای PC,PS4,PS3,XBOX ONE,XBOX 360 در دست توسعه بوده و قرار است چهار قسمت آن طی ماه های فوریه تا مارس منتشر گردد.

به تازگی کپکام تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر کرده که دشمنان را با چهرهایی ترسناک و عجیب نشان می دهد. داستان بازی درباره شخصیت مونث سری های قبل یعنی Claire Redfield بوده که برای سازمانی به نام Terra Save فعالیت می کند. شخصیت جدیدی که در این عنوان حضور دارد Moira Burton  دخترBarry Burton می باشد. طی یک اتفاقی گروهی به سازمان Terra Save حمله کرده و Moira Burton  و Claire Redfield بیهوش کرده و آنها را به زندانی در جزیره دورافتاده منتقل می کنند. آنها وقتی که به هوش می آیند متوجه می شوند در یک زندان ترسناکی گیرافتاده اند. شخصیت اصلی Claire Redfield به همراه Moira Burton سعی می کنند تا راه فرار از زندان را پیدا کنند اما در این راه با دشمنان عجیب و ترسناکی به نام Afflicted رو به رو می شوند که باید آنها را از سر راه خود بردارند.

قسمت اول این بازی در ۱۷ فوریه برای PS3,PS4 و در ۱۸ فوریه برای PC,XBOX ONE,XBOX 360 منتشر می شود. شما می توانید در ادامه تصاوی را تماشا نمایید:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *