سری Nightfall از Halo ماه آینده عرضه می گردد

سری Nightfall از Halo ماه آینده عرضه می گردد
  • 1393/11/28
  • مجتبی
  • 0

سری Nightfall یکی از اپیزودهای لایو اکش سری تلویزیونی بازی Halo است که سال گذشته برای کنسول بازی مایکروسافت رونمایی شد. این سری بین Halo 4 و Halo 5 است. Nightfall در واقع فقط برای اکس باکس وان و اکس باکس ۳۶۰ ساخته شد. اکنون این سری آماده است تا در ماه آینده به صورت کامل عرضه شود و هر کسی می تواند در صورت داشتن کنسول اکس باکس آنها را تماشا کند.

این سری توسط Sergio Mimica-Gezzan کارگردانی شده و توسط Ridley Scott هم به تولید رسیده است. بین ماه نوامبر و دسامبر سال میلادی گذشته این سری همانطور که اشاره کردیم برای اکس باکس ۳۶۰ و اکس باکس وان معرفی شد. در ماه مارس سری مورد بحث بر روی DVD و Blu-ray آماده شده و هر ۵ اپیزود آن با یکدیگر به صورت یک فیلم کلی در دسترس علاقمندان خواهند بود.

سری ماحول Jameson Locke می چرخد و ما بین رویداد هایی که از Halo 4 تا Halo 5 روی داده، اتفاق میافتد. امروز هم برای این سری، مایکروسافت در کانال رسمی یوتیوب خود، یک تریلر منتشر نمود. شرکت یاد شده گفته که Nightfall از طریق شبکه های دیجیتال هم عرضه خواهند شد. بنابر این ما انتظار داریم تا آن را در سایر فروشگاه های ارائه محتوای آنلاین که قابلیت استریم برخط را دارند هم ببینیم.

مایکروسافت تصمیم دارد تا سری یاد شده Halo را به صورت کلکسیون و به طور همزمان در آمریکای شمالی و اروپا از روز ۱۷ مارس عرضه نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *