اخرین تبلت هایی که درCES رونمایی شدند

اخرین تبلت هایی که درCES رونمایی شدند
  • 1393/10/17
  • سجاد جمالی
  • 0

با برگذاری نمایشگاه کلاهای دیجیتال CES 2015  شرکت ها و کمپانی های فعال در زمین ساخت و تولید تبلت اخرین دست اورد های خود را در این نماش گاه نمایش دادند

از جمله این محصولات میتوان به :
Asus Transformer Book T90 | T100 | T300 Chi
شرکت ایسوس با ارائه سه تبلت به این جشنواره امده که هر سه انها از ویندوز۸٫۱ استفاده میکنند. از ویژگی این تبلت ها میتوان به صفحه کلید استاندارد انها اشاره نمود.
مدل T100 با نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ دارد و ضخامت آن ۷٫۲ میلی‌متر است و مدل T90 با نمایشگر ۸٫۹ اینچی که رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ دارد ، با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار بفروش خواهد رسید.

Lenovo Yoga Tablet 2 (8-inch) with AnyPen

لنوو با تبلتی که دارای پردازش گر ۶۴ بیتی اتم است به این نماشگاه امده .  این تبلت دارای نمایشگر هشت اینچی بوده و با ویندوز ۸٫۱ کار می‌کند.رم این دستگاه دو گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایتی است و دو دوربین ۸ و ۱٫۶ مگاپیکسلی روی آن نصب شده و باتری آن تا ۱۵ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد.این تبلت ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

Lenovo Tab 2 A7-30

تبلت دیگری که توسط لنوو ارائه شده با قیمت ۱۳۰ دلار بفروش میرسد که این تبلت با اندروید ۴٫۴ کار میکند و دارای یک رم یک گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی و دوربین ۲ مگاپیکسلی است. نمایشگر این تبلت هفت اینچی بود و دارای رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است.

Lenovo Tab 2 A7-10
سومین تبلت لنوو نیز که در CES 2015 رونمایی شده تنها ۱۰۰ دلار قیمت دارد.این تبلت که دارای نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است با اندروید ۴٫۴ کار می‌کند و رم یک گیگابایتی ، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و پردازشگر چهار هسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزی روی آن نصب شده است.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *