گوشی میان‌رده ایسوس Zenfone 3 Go در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

گوشی میان‌رده ایسوس Zenfone 3 Go در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد
  • 1395/12/1
  • مقدم
  • 0

گوشی مقرون به صرفه ایسوس زنفون Go به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات از سری زنفون ۲ به شمار می‌رود و به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که شرکت ایسوس در حال توسعه نسخه جدید این گوشی ارزان‌قیمت است. براساس آخرین شایعات، شرکت ایسوس از گوشی Zenfone 3 Go پیش از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید از سری Zenfone 4 رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، انتظار داریم که این گوشی در نمایشگاه MWC معرفی شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گزارش جدید توسط یک‌ وب‌سایت ایتالیایی، نشان می‌دهد که گوشی Zenfone 3 Go به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه از مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً مناسبی استفاده می‌کند؛ هرچند، شک داریم که کاربران به این محصول روی خوش نشان دهند زیرا گوشی‌های هوشمند ساخت سازندگان چینی در بازه قیمتی کم‌تر از ۲۰۰ دلار با مشخصات سخت‌افزاری بهتری در مقایسه با این گوشی همراه شده است.

 صحت این ادعا با توجه به عرضه ایسوس Zenfone 3 Go با نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام و دو گیگابایت حافظه رم اثبات می‌شود. هرچند این گوشی در مقایسه با گوشی ایسوس Zenfone Go که به یک تراشه مدیاتک مجهز شده بود، عملکرد بهتری خواهد داشت.

یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی ایسوس Zenfone 3 Go انتخاب شده است و تصویربرداری سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن امکان‌پذیر خواهد بود. هنوز نمی‌دانیم که عملکرد گوشی رده‌پایین جدید ایسوس در زمینه عکاسی چگونه است اما به‌نظر می‌رسد که شرکت ایسوس در این بخش، انتخاب خوبی داشته است.

ایسوس Zenfone 3 Go

در رابطه با طراحی گوشی ایسوس Zenfone 3 Go باید گفت که براساس یک تصویر منتشر شده، این گوشی به بدنه فلزی همانند ایسوس زنفون ۳ مجهز خواهد بود. البته ماژول دوربین در مقایسه با گوشی ایسوس زنفون ۳ کوچک‌تر خواهد بود و سنسور دوربین اصلی به بالا و سمت چپ پشت گوشی ایسوس Zenfone 3 Go منتقل شده است. هم‌چنین، یک لوگوی ساده “ایسوس” در وسط بدنه پشتی جلب‌توجه خواهد کرد.

در رابطه با قیمت‌گذاری این محصول باید گفت که ایسوس Zenfone 3 Go با قیمتی نزدیک به ۱۶۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. البته همان‌طور که گفته شد، گوشی ایسوس Zenfone 3 Go در صورتی برای خرید مناسب است که تمایلی به خرید گوشی‌های هوشمند میان‌رده دیگر از جمله ردمی نوت ۴ شیائومی یا آنر ۵ سی هوآوی نداشته باشید. در غیر این‌صورت، با توجه به مشخصات‌فنی گوشی ایسوس Zenfone 3 Go به‎نظر نمی‌رسد که این مدل ارزش خرید چندان بالایی داشته باشد.

لازم به ذکر است که گوشی ایسوس Zenfone 3 Go برخلاف مدل‌های هم‌قیمت خود، از حسگر اثرانگشت استفاده نمی‌کند و به همین جهت، این مدل در مقایسه با گوشی‌های دیگر چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد. به هرحال، برای قضاوت در رابطه با موفقیت یا شکست این محصول هنوز بسیار زود است و زمان تنها می‌تواند مشخص نماید که گوشی ایسوس Zenfone 3 Go چه عملکردی در بازار داشته است.

شرکت ایسوس به بازار گوشی‌های هوشمند به عنوان یک فرصت برای فروش سودآوری بیشتر نگاه می‌کند و عرضه محصولات جدید از سری زنفون، این سازنده را به هدف مدنظرش خواهد رساند.

منبع: Digital Trends

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *