برخی مشخصات تلفن هوشمند Hima Ace Plus از HTC لو رفت

برخی مشخصات تلفن هوشمند Hima Ace Plus از HTC لو رفت
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 0

گفته می شود تلفن هوشمند HTC Hima Ace Plus نسخه بزرگتر و در واقع مدل فبلتی پرچمدار جدید شرکت HTC است. بر اساس گزارشی که از کشور پرتغال در مورد این محصول منتشر گردیده، از صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره خواهد برد. همچنین اعلام شده دو بلندگوی پرقدرت و باکیفیت BoomSound نیز همانند تلفن های هوشمند گذشته این شرکت در بالا و پایین محصول جدید مورد بحث جای خوش کرده اند.

در دل این محصول اما، یک پردازنده ۸ هسته ای ساخت شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون ۸۱۰ قرار گرفته که احتمالا برای همه ما گیک ها آشناست و فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۲/۳ گیگاهرتز تنظیم شده. Hima Ace Plus از ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشتی بهره می برد و نیز ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد. همچنین احتمالا باید شاهد اسلات کارت حافظه باشیم که در اینصورت می توان فضای ذخیره سازی داخلی را به مقدار دلخواه با کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

انتظار زیادی می رود که در پشت این محصول شاهد یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی باشیم. همچنین در جلو دستگاه یک دوربین ۴ مگاپیکسلی التراپیکسلی مخصوص شرکت HTC قرار خواهد داشت. باتری دستگاه ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت و نیز با اندروید ۵ آبنبات چوبی مزین به رابط کاربری انحصاری شرکت یاد شده یعنی Sense نسخه ۷ همراه خواهد بود.

در آخر هم بنا به برخی شایعات منتشر شده، احتمال دارد در تلفن هوشمند Hima Ace Plus شاهد حضور سنسور اثر انگشت خوان باشیم و خوشبختانه همانند محصول گذشته HTC که از این سنسور در پشت دستگاه بهره میبرد اینبار در جلو دستگاه از آن استفاده خواهد شد. بنا به شایعات اشاره شده همچنین مشخص گردیده این سنسور در حالتی که صفحه دستگاه خاموش باشد هم کار می کند! ولی خبر بد در مورد این محصول این است که به نمایشگاه CES 2015 نرسید! این دستگاه در آپریل یا سپتامبر امسال عرضه نخواهد شد.

شما در مورد این مشخصات لو رفته چه نظری دارید؟ آیا بنظر شما حرکت HTC به سمت بازار فبلت ها با رویکردی متفاوت از HTC One Max موفقیت آمیز خواهد بود؟

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *