ثبت نام برای کنفرانس بزرگ Microsoft BUILD 2015 از ۲ بهمن آغاز می گردد

ثبت نام برای کنفرانس بزرگ Microsoft BUILD 2015 از ۲ بهمن آغاز می گردد
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 1

شرکت مایکروسافت خبر داده که ثبت نام برای کنفرانس بزرگ Microsoft BUILD 2015 از روز ۲۲ ژانویه مطابق با ۲ بهمن ۹۳ آغاز می گردد، و همانطور که قبلا در یکی از مطالب گویا آی تی اشاره کردیم درست یک هفته از امروز تا این زمان فرصت باقیست.

درب های محل ثبت نام برای کنفراس مورد بحث از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴ به روی علاقمندان باز خواهد بود. اگر امسال هم مانند دو سال گذشته باشد، انتظار می رود بلیت های این رویداد به سرعت بفروش برسند. پس اگر تصمیم دارید در همایش یاد شده شرکت کنید این تاریخ و ساعت را در تقویم خود حتما علام گذاری نمایید.

محل برگزاری این کنفرانس در سانفرانسیسکو خواهد بود و از تاریخ ۲۹ آپریل تا یکم ماه می ۲۰۱۵ یعنی از ۹ اردیبهشتتا ۱۲ اردبیهشت ۱۳۹۴ به طول می انجامد. زمان ثبت نام برای رویداد مورد بحث دقیقا یک روز پس از مراسم معرفی ویندوز ۱۰ خواهد بود که انتظار داریم در این مراسم هم مایکروسافت با ویندوز ۱۰ همه را شگفت زده کند.

اگر با کنفرانس BUILD مایکروسافت آشنایی ندارید باید بگوییم طی این رویداد که همایش توسعه دهنگان برتر این شرکت خوانده می شود، به نکات کلیدی و جلسات breakout پرداخته می شود تا به توسعه و ساخت اپلیکیشن برای اکوسیستم مایکروسافت توسط افراد کمک بشود. انتظار دیگری که از این غول نرم افزاری در این کنفرانس می رود، معرفی ویژگی ها و ابزار های جدیدی چون مرورگر اینترنت اسپارتان است.

بنابر اخبار منتشر شده مشخص گردیده که صحبت در مورد ویندوز ۱۰ موضوع اصلی همایش BUILD ۲۰۱۵ خواهد بود. همچنین قیمت هر بلیط برای حضور در این رویداد ۲۰۹۵ دلار اعلام شده است و همانطور که در بالا اشاره کردیم به سرعت بفروش میرسند. البته خبری هم منتشر شده که برای دانشجویان و کاربران آکادمیک مبلغ این بلیط ها با تخفیف ۱۵۹۵ دلاری، ۹۹۵ دلار خواهد بود.

[منبع: Neowin و thenextweb]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *