پیش بینی دقیقه به دقیقه وضعیت آب و هوا با AccuWeather

پیش بینی دقیقه به دقیقه وضعیت آب و هوا با AccuWeather
  • 1393/11/1
  • محمد رضایی یزدی
  • 0

AccuWeather از جمله برنامه های آب و هوایی است که به گفته توسعه دهندگان آن میتواند شما را دقیقه به دقیقه در جریان پیش بینی وضعیت آب و هوای منطقه ای که در آن هستید بگذارد. بی جهت نیست که از کلمه Accu مخفف Accurate به معنای دقیق در ابتدای نام این برنامه استفاده شده است چرا که این برنامه هم از لحاظ مکانی و هم از لحاظ زمانی بسیار دقیق است.

 

accuweather-21-700x523

 

یکی از نقاط عطف AccuWeather ابزارک (ویجت) آن است که قابلیت نمایش وضعیت آب و هوایی به صورت گرافیکی را داراست مثلا هوای صاف با یک آیکن خورشید، و هوای نیمه ابری با آیکن خورشید که ابر بخشی از آن را فرا گرفته نشان داده میشود. استفاده از این آیکن ها نه تنها باعث زیباتر شدن برنامه شده که اطلاعات را نه به صورت نوشتاری که به صورت بصری که کاربر پسند تر است نشان میدهد. علاوه بر این ابزارک قابلیت نمایش دما، موقعیت مکانی و پیش بینی بیشترین و کمترین دمای آن روز را نیز داراست و البته همچون دیگر ابزارک ها، لمس آن باعث باز شدن خود برنامه خواهد شد.

 

screenshot_11_q90

 

اولین کاری که بعد از نصب برنامه باید انجام دهید تعیین موقعیت مکانی فعلی تان است. بعد از آن میتوانید هر تعداد موقعیت مکانی دیگر که خواستید برای برنامه تعریف کنید و به راحتی با یک منوی بازشونده به پیش بینی وضعیت آب و هوایی آنها نیز دسترسی داشته باشید. این پیش بینی علاوه بر مواردی که در ابزارک لحاظ شده شامل موارد دیگری همچون میزان رطوبت، گرد و غبار محلی، شاخص نور ماورای بنفش، زمان طلوع و غروب خورشید و سرعت و جهت وزش باد را برای هر کدام از موقعیت های مکانی تعریف شده در صفحه ای جداگانه خواهد بود. حرکت عرضی انگشت روی صفحه نمایشگر میتواند شما را در جریان پیش بینی ساعت به ساعت وضعیت آب و هوا در 24 ساعت آینده قرار دهد. همچنین اگر میخواهید پیش بینی وضعیت آب و هوا را تا 14 روز آینده ببینید میتوانید آیکن تقویم در منوی پایینی برنامه را لمس نمایید. آیکن ماهواره نیز کنار آیکن تقویم وجود دارد که با لمس آن میتوانید پیش بینی وضعیت آب و هوا را به صورت گرافیکی و در نمای راداری ببینید. نمای راداری میتواند اطلاعات خوبی راجع به زمان و مکان وقوع طوفان ها به کاربر بدهد. علاوه بر همه اینها برنامه قابلیت نمایش فایل های ویدیویی آب و هوایی برای مناطق مختلف را داراست که از طریق آیکن کلیپ بورد قابل دسترسی هستند.

 

accuweather2

 

از جمله تنظیمات برنامه میتوان به امکان نمایش دما به واحد سانتیگراد و فارنهایت، امکان فعال یا غیرفعال کردن اعلانات آب و هوایی و تعیین رنگ تم برنامه اشاره کرد. البته امکان نمایش دما به هر دو واحد در کنار هم وجود ندارد که جای کار دارد و میتواند در نسخه های بعدی برنامه تصحیح شود. اگر به دنبال برنامه ای تمام عیار در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا هستید باید بگوییم AccuWeather با داشتن رابط کاربری جذاب، ابزارکی به درد بخور و نمایش بروز ترین پیش بینی های وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیا میتواند رضایت خاطر شما را جلب کند.

 

Download-az-Iranapps

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *