سرویس ریموت پلی XBOX ONE با کیفیت ۷۲۰p/30fps اجرا می شود

سرویس ریموت پلی XBOX ONE با کیفیت ۷۲۰p/30fps اجرا می شود
  • 1393/11/2
  • نادر عظیمی
  • 0

طی رویداد ویندوز ۱۰ روز گذشته آقای فیل اسپنسر مدیر عامل بخش اکس باکس شرکت بزرگ مایکروسافت خبر از قابلیت ریموت پلی بین XBOX ONE و ویندوز ۱۰ داده که می توان آن را خبر بسیار خوبی برای طرفداران محسوب کرد.

در این بین آقای Mike Ybarra پس از رویداد ویندوز ۱۰ طی صحبتی با برخی رسانه ها جزئیاتی درباره این سرویس منتشر کرد. به گفته آقای Mike Ybarra این سرویس مرحله توسعه اش را طی می کند و در حال حاضر تنها با کیفیت ۷۲۰p/30fps اجرا می شود. اما مهندسین مایکروسافت در نظر دارند برای زمان راه اندازی میزان کیفیت را به ۱۰۸۰p/60fps برسانند.

آقای Mike Ybarra همچنین اظهار داشتند که رسیدن به کیفیت گرافیکی بالا به سرعت پهنای باند محل کار یا زندگی بستگی دارد. وی چنین بیان کرد:

“این واقعا تا حدی زیادی به سناریوی کسی که در تلاش برای بازی کردن به این شکل می باشد بستگی دارد. اما مطمئن شوید ما به شما تجربه مطلوبی ارائه می دهیم.”

علاوه بر آن زمانی که درباره تاخیر این سرویس از آقای Mike Ybarra سوال پرسیده شد ایشان وعده ای ندادند اما گفته اند:

در حقیقت هدفمان این است که به کمترین تاخیر ممکن دست پیدا کنیم.”

این قابلیت به کاربران XBOX ONE اجازه می دهد تا به صورت ریموت پلی با دستگاه هایی که از ویندوز  ۱۰ برخوردارند به بازی کردن یا سایر کارهایی از این قبیل بپردازند. آیا این عمل مایکروسافت نشان از این است که تا قابلیت های XBOX ONE را برای رقابت با PS4 بیشتر کند؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *