مایکروسافت امسال آفیس ۲۰۱۶ را عرضه می کند

مایکروسافت امسال آفیس ۲۰۱۶ را عرضه می کند
  • 1393/11/2
  • مجتبی
  • 0

مایکروسافت در این هفته خبرهای هیجان انگیز زیادی را بیان کرد اما این محصولات و خیرها همه ماجرا نبوده اند. امروز این شرکت اعلام نمود که نسخه جدید آفیس یعنی Office 2016 برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

شرکت یاد شده در حال تست آفیس جدید با کمک شرکای تجاری داخلی خود است. تصویری که سال گذشه از آفیس به بیرون در پیدا کرد مشخص نموده که نباید انتظار تغییر زیادی را در طراحی این مجموعه داشته باشیم، ولی با اینحال کاربران شاهد امکانات جدید و بهبودها خواهند بود.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که آفیس ۲۰۱۶ طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد که قول قبلی این شرکت را مبنی بر ارائه اپلیکیشن های جدید در نیمه دوم ۲۰۱۵ تایید می کند. شاید این محموعه نیز همزمان با انتشار ویندوز ۱۰ عرضه گردد که بنظر می رسد در یک زمان قرار است در اختیار عموم قرار بگیرد.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

علاوه بر این مایکروسافت در این هقته آفیس ۲۰۱۶ را برای رایانه های رومیزی نشان نداد و بجای آن نسخه های بهینه شده برای صفحات لمسی را رونمایی کرد. همانگونه که نسخه های اندروید و iOS به صورت لمسی کار می کنند، نسخه تحت ویندوز نیز می تواند با این ویژگی بخوبی کار کند اما آنها امکانات و ویژگی ها بسیار دیگری را هم به کاربران ارائه می کنند تا بتوانند اسناد خود را بهتر ایجاد و ویرایش کنند یا به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن های جهانی ویندوز نیز فقط برای رایانه هایی که از ویندوز ۱۰ بهره می برند نیست و نوت بوک ها و تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز می توانند از آنها استفاده کنند. مایکروسافت چند تصویر از اپلیکیشن های لمسی آفیس را امروز منتشر کرد که نشان می دهد در صفحه نمایش های بزرگتر چقدر بهینه تر عمل می نماید.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که اپلیکیشن های یاد شده به صورت پیشفرض در تبلت های کوچک و تلفن های هوشمندی که ویندوز ۱۰ بر روی آنها اجرا می گردد، نصب شده است و سایر کاربران هم می توانند آن را از فروشگاه اپلیکیشن های ویندوز دانلود کنند.

در زیر می توانید تصویری از اپلیکیشن ورد جدید مشاهده کنید.

word_ui_1992x1172_story

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *