با اپلیکیشن گویا ورزش، اخبار ورزشی همیشه و همه جا در جیب شماست!

با اپلیکیشن گویا ورزش، اخبار ورزشی همیشه و همه جا در جیب شماست!
  • 1393/11/4
  • مجتبی
  • 0

همانطور که احتمالا می دانید چند وقت است که وب سایت گویا ورزش نیز شروع به فعالیت کرده و ما در گویا آی تی هر روز سعی می کنیم در غالب مطالبی با عنوان ورزش نگار شما را در جریان مهمترین اخبار ورزشی قرار دهیم.

0

اما جدا از این مسئه هدف گویا ورزش این است که با بی طرفی و با صداقت کامل اخبار داخلی و خارجی دنیای ورزش را پوشش دهد. نویسندگان این مجموعه جمعی از جوانان مستعد و آگاه به رشته های مختلف ورزشی هستند و نیز از کارشناسان و ورزشکاران مطرح در تولید محتوای گویا ورزش استفاده می شود.

حالا شما می تونید اپلیکیشن اندرویدی گویا ورزش را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید تا همیشه و همه جا از اخبار دنیای ورزش آگاه باشید. این اپلیکیشن بخوبی دسته بندی شده و شما می توانید مطالب رشته ورزشی که مایل هستید را مرور کنید. همچنین اپلیکیشن گویا ورزش در صورت دریافت خبرهای جدید آنها را به صورت نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی میکند و حتی می توانید صدای این نوتیفیکیشن را به دلخواه خود تغییر دهید.

دانلود مستقیم 

noskhe-android-w19

download


 تصاویری از محیط اپ گویا ورزش

gooyavarzesh 4


gooyavarzesh3


gooyavarzesh1

اپلیکیشن یاد شده از سیستم برچسب گذاری هوشمند استفاده می کند که باز هم دسترسی به مطالب یک موضوع خاص را آسانتر می نماید. همچنین پربازددترین و محبوبترین اخبار را که در سایت گویا ورزش هم موجود است در این اپلیکیشن نیز خواهید داشت. در بخش پیشخوان می توانید موضوعات دلخواه خود را ایجاد و یا ویرایش کنید و حتی اولویت آنها را براحتی تعیین کنید. لازم به ذکر است که متن کامل اخبار در این اپلیکیشن به شما نمایش داده می شود و نیازی نیز برای مطالعه مطالب به سایت رجوع کنید.

اگر از علاقه مندان به روزنامه های ورزشی هستید، بخشی برای این منظور در نظر گرفته شده که هر روز صفحه اول روزنامه های ورزشی معتبر کشور را برای شما آماده می کند. یکی دیگر از قابلیت های منحصربفرد اپلیکیشن گویا ورزش امکان دانلود اخبار است تا بتوانید بعدا آنها را بصورت آفلاین نیز مطالعه کنید. همچنین امکان جستجو در بین مطالب وجود دارد. رابط کاربری این اپلیکیشن نیز بسیار مدرن و عالی طراحی شده که از کار کردن با آن لذت خواهید برد. برای دانلود اپلیکیشن گویا ورزش بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *