ورز‌ش‌نگار ؛‌ برنامه جام جهانی کشتی/ حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان و بیشتر

ورز‌ش‌نگار ؛‌ برنامه جام جهانی کشتی/ حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان و بیشتر
  • 1393/11/28
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

آقای رئیس ، بالاخره اشتباه داورانش را قبول کرد

IMG14551900

حسین عسکری رییس دپارتمان داوری در مصاحبه ای با سایت فدراسیون فوتبال به اشتباهات تاثیر گذار داوران تحت امر خود اعتراف کرد تا بیش از پیش ماجرای داوری های مساله دار داغ شود، حسین عسگری در مورد نشست وی با مسئولین سازمان لیگ برتر گفت: قرار است طبق درخواست سازمان لیگ برتر، نشستی با مهدی تاج و اعضای این سازمان داشته باشیم و درباره ی روند داوری و شرایطی که بر بازیها حاکم است، به بحث و گفت‌وگو بپردازیم. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

نوربخش: میزبانی ایران در جام جهانی حساسیت زاست

IMAGE634475404500576932

ناصر نوربخش مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در گفتگویی با خبرگزاری فارس میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی را موجب حساس شدن برروی نتایجش دانست. وی همچنین درباره شرایط فرنگی کاران و ترکیب اعلام شده بیان کرد: ” با توجه به شرایط بهترین ترکیب اعلام شد. ورزشکاران نیز پس از ۶ اردو با شرایط خوبی رو به رو هستند.” او درباره عدم حضور کشتی گیران المپیکی و آیا اینکه حضور حمید سوریان در جام جهانی منطقی است اظهار داشت: “باتوجه به فضای کشور پرداختن به این موضوعات بسیار است و من این موضوع را منطقی نمی دانم. من شخصا برای جام جهانی ارزش قائل نیستم اما به نظرم میزبانی ما موجب شد برای نتایج آن حساسیت بیشتری خرج کنیم. امسال برای کشتی فرنگی سال پرفشاری بود.” برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

برنامه مسابقات جهانی کشتی فرنگی منتشر شد

url

جام جهانی ۲۰۱۵ کشتی فرنگی که به میزبانی کشورمان برپا می شود ، روزهای ۳۰ بهمن الی ۱ اسفند در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی تهران با شرکت ۸ تیم برتر کشتی فرنگی جهان برگزار خواهد شد. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

afc-champions-leagueاز سری مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ، تیم بنیادکار ازبکستان در تاشکند به مصاف تیم الجزیره امارات رفت که در ااین بازی توانست حریفش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و حریف پرسپولیس در گروه A مسابقات شد.

واریز پول به حساب باشگاه استقلال

لوگوی استقلال

باشگاه استقلال پس از رایزنی های فراوان درخصوص مطالبات خود از سازمان لیگ، این سازمان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را به حساب این باشگاه واریز کرد و باشگاه این پول را به حساب همه اعضای تیم واریز کرد. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در اینجا به پایان مهمترین اخبار ورزشی روز منتشر شده در گویا ورزش رسیدیم. در زیر لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز گویاورزش را می توانید مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *