نگاه نزدیک به تلفن هوشمند YotaPhone 2

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند YotaPhone 2
  • 1393/11/5
  • مجتبی
  • 0

تلفن هوشمند YotaPhone 2 اکنون از راه رسید و با اینکه خبرهای زیادی در مورد این دستگاه نشنیده ایم، آما انقدری توجه ما را جلب کرده که بتوانیم نگاهی نزدیک به آن داشته باشیم.

این محصول از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهره میبرد که پنل بکار رفته در این صفحه نمایش از نوع AMOLED بوده و کیفیت ۱۰۸۰p را ارائه می دهد. پردازنده مرکزی این تلفن هوشمند اسنپدراگون ۸۰۰ است. البته این دستگاه فقط یک پرچمدار نیست و بیشتر از یک تلفن است. به لطف وجود صفحه نمایش کاغذی ۴/۷ اینچی، می توانید از این محصول به عنوان یک کتابخوان الکترونیکی هم استفاده نماییم. توجه کنید که تمام اعمالی که می توان با تلفن هوشمند انجام داد را هم با YotaPhone 2 می توان انجام داد.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

هر دو صفحه نمایش موجود در این محصول با محافظ صفحه گوریلا گلس ۳ پوشیده شده اند تا از آنها در برابر خط و خش محافظت کند. البته فریم به کار رفته در بدنه دستگاه پلاستیکی است. همچنین از اندروید ۴/۴ کیت کت به عنوان سیستم عامل پیشفرض استفاده می کند.

22

صفحه نمایش پشتی را براحتی می تواند در دست گرفت و در واقع می توان به عنوان یک ابزار لوکس از این محصول بهره برد. امکان انتخاب تصویر پس زمینه برای این صفحه نمایش وجود دارد. البته قطعا این عمل باعث مصرف بیشتر باتری می گردد.

444

شما قادر خواهید بود تا کتابهای الکترونیکی را به راحتی و با نور کافی مطالعه نمایی و البته بازی هایی هم برای این صفحه نمایش کاغذی وجود دارد. همچنین می توان از ویجت های مختلف در صفحه نمایش یاد شده استفاده کرد. دقت نمایید در این مطلب فقط به کلیات این محصول پرداخته ایم و اصولا سبک مطالب نگاه نزدیک به همین شکل است. در صورت نیاز حتما به بررسی تخصصی این تلفن هوشمند هم خواهیم پرداخت.

555[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *