Yotaphone 2 یک گوشی با دو صفحه نمایش

Yotaphone 2 یک گوشی با دو صفحه نمایش
  • 1394/2/23
  • حسین محمودزاده
  • 0

گوشی Yotaphone 2 یک گوشی معمولی نیست، بلکه در واقع دو عدد گوشی است! این گوشی از دو صفحه نمایش، یکی در جلوی دستگاه و دیگری در پشت آن استفاده می کند.

صفحه نمایش جلویی یک صفحه نمایش ۵ اینچی معمولی مانند آنچه که در اکثر گوشی های هوشمند ملاحظه می شود و صفحه نمایش پشتی یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی از نوع جوهر الکترونیکی یا E-Ink می باشد. در کل نسخه دوم این گوشی بسیار جذاب تر از قبل می باشد.

این گوشی یک گوشی بی نقص نیست و در مشاهدات اولیه ای که از این گوشی انجام شده مشکلاتی گزارش شده است، ولی به هر حال باید اعتراف کرد که سازنده روسی این گوشی یعنی Yota بر روی بهبود رابط کاربری این گوشی تلاش قابل ملاحظه ای انجام داده و قابلیت های زیادی نیز به آن افزوده است.

یک بروزرسانی نرم افزاری نیز اخیرا برای این گوشی ارائه شده و اگر تا به حال این گوشی را تهیه نکرده اید، اکنون می توانید آن را علاوه بر رنگ مشکی در رنگ سفید نیز تهیه کنید.

WhiteYota2-Press-02-650-80اخبار خوب در مورد Yotaphone 2 هنوز تمام نشده است. قیمت این گوشی نیز با تخفیف ۱۱۵ پوندی (۱۰۰ یورو) مواجه شده و هم اینک می توانید این گوشی را به قیمت ۴۴۰ پوند خریداری کنید.

قیمت این گوشی به نظر منصفانه می رسد و همانطور که قبلا هم اشاره شد بروزرسانی های نرم افزاری متعددی نیز برای آن ارائه شده است.

قیمت پایین تر و قابلیت های بیشتر

بروزرسانی ای که برای Yotaphone 2 ارائه شده شامل جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی آبنبات چوبی می باشد و همچنین رنگ جوهر الکترونیکی آن را در نسخه های سفید رنگ برعکس می نماید یعنی از صفحه سیاه با متن سفید به صفحه سفید با متن سیاه تغییر رنگ می دهد تا با رنگ سفید آن هم خوانی بیشتری داشته باشد.

همچنین این تغییر رنگ در گوشی های سفید رنگ باعث سرعت بیشتر در نقش بستن متون بر روی صفحه می شود.

بیشتر تغییرات نرم افزاری که در رابط کاربری YETI 2 (رابط کاربری صفحه جوهر الکترونیکی) صورت گرفته در جهت بهبود عملکرد صفحه پشتی بوسیله معرفی دکمه Home متمرکز، می باشد که به مرور صفحه سرعت بیشتری می دهد و همچنین کار با قاب ها و پنل ها را نیز شاده تر می کند.

WhiteYota2-HandsOn-03-650-80بخش اعلان ها بر روی صفحه پشتی بزرگتر شده و بخش نمایش پیغام نیز با پیشرفت هایی همراه شده به طوری که Yotaphone 2 می تواند با بررسی متن پیغام ها از ۷۰ تصویر مختلف به عنوان اعلان مرتبط با آن پیغام استفاده کند.

در Yotaphone 2 برنامه های جدیدی مانند YotaNotes و YotaSports و YotaFitness و یک برنامه جستجوی موسیقی مشابه Shazam به نام MusixMatch و همچنین برنامه کنترل از راه دوری اضافه شده است که قابلیت کنترل تلویزیون های هوشمند سامسونگ و LG را بر روی صفحه پشتی دارا می باشد.

همچنین گوشی Yotaphone 2 از یک کتابخانه غنی بهره مند است که بالغ بر ۵۰۰,۰۰۰ کتاب در آن به ثبت رسیده که در این بین در حدود ۱۰۰,۰۰۰ عدد از آنها به زبان انگلیسی هستند.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند Yotaphone 2 چیست؟ آیا ایده استفاده شده در آن یعنی استفاده از صفحه نمایش دوم در پشت دستگاه را می پسندید؟

منبع: [techradar.com]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *