اندروید ۵ آبنبات چوبی به صورت رسمی برای گلکسی نوت ۳ منتشر شد

اندروید ۵ آبنبات چوبی به صورت رسمی برای گلکسی نوت ۳ منتشر شد
  • 1393/11/8
  • مجتبی
  • 0

درست خواندید! و بالاخره پس از مدت ها انتظار برای ارائه نسخه ۵ اندروید برای فبلت گلکسی نوت ۳ که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد، این بروزرسانی از راه رسیده. SamMobile امروز گزارش داده که نسخه روسی گلکسی نوت ۳ با شماره مدل SM -N900 اکنون به جدیدترین نسخه اندروید مزین به رابط کاربری جدید و بهینه شده تاچ ویز سامسونگ بروزرسانی خواهد شد. این آپدیت در حال حاضر در لحظه نوشتن این مظلب فقط از طریق نرم افزار Samsung Kies قابل دانلود است. اما اگر می خواهید این نسخه را زودتر و به صورت دستی بر روی دستگاه خود فلش کنید می توانید به آموزش نصب اندروید ۵ بر روی گلکسی نوت ۳ گه چند وقت پیش در گویا آي تی منتشر کردیم، مراجعه نمایید.

با این بروزرسانی ساختار اندروید بهینه شده و از حالت اجرای جدید ART در آن استفاده شده که کارایی را افزایش می دهد اما از نظر رابط کاربری مانند همیشه سامسونگ کاملا آن را تغییر داده و اینبار رابط کاربری انحصای این شرکت یعنی تاچ ویز بسیار بهینه تر شده و امکانات اضافی و غیرکاربردی آن حذف شده اندو همچنین مانند همیشه شاهد تعداد زیادی از اپلیکیشن های پیشفرض سامسونگ در این نسخه جدید هستیم. البته سبک طراحی متریال اندروید ۵ هنوز هم قابل مشاهده است و بسیاری از قسمت ها با همین سبک خود نمایی می کنند. حالا نحوه نمایش رنگ ها هم به صورتی است که کمترین میزان باتری را مصرف می کند و به نظر میرسد استفاده از رنگ ها روشن و خصوصا سفید بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی دارندگان مدل SM-N900 گلکسی نوت ۳ از همین لحظه قادر خواند بود تا این بروزرسانی را دانلود و به صورت رسمی نصب کنند. مانند همیشه یادتان باشد قبل از این بروزرسانی دستورالعمل های اعلام شده را با دقت زیاد بخوانید تا در حین انجام آپدیت با مشکلی مواجه نگردید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *