ایسوس پاوربانک ۹۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی ZenPower را معرفی کرد

  • 1393/11/16
  • مجتبی
  • 0

امروزه استفاده فراوان و همیشگی کاربران از تلفن های هوشمندنشان باعث شده تا نیاز به شارژ کردن پی در پی داشته باشند. یکی از مشکلات تلفن های هوشمند امروزی همین مسئله ی باتری است. هرچند که اخیرا باتری های عظیم الجثه در دل دستگاه های بالارده جای داده شده و تکنولوژی های جدیدی برای شارژ سریعتر آنها ایجاد و بکار رفته است، اما با این حال شاید شرایطی پیش بیاید که نیاز به باتری اضافه داشته باشید و نیز دسترسی شما به پریز برق میسر نباشد. در این شرایط چه می کنید؟

اینجاست که محصولاتی مانند باتری های جانبی و پاور بانک ها به کار می آیند. این محصولات در واقع باتری هایی با ظرفیت بسیار بالاتر از باتری های خود تلفن های هوشمند هستند که در مواقع ضروری می توانند تا ۳ روز، از پس مصارف شما بر بیایند!

در ادامه مطلب با گویا آي تی همراه باشید.

ایسوس یک پاوربانک ۹۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی به نام ZenPower معرفی نمود که می تواند تا ۳/۵ برابر اکثر تلفن های هوشمند انرژی در خود ذخیره نماید. این دستگاه که طراحی جالبی دارد از جنس فلز ساخته شده و شامل سه باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. محصول یاد شده را می توان با پاوربانک ۱۰۴۰۰ میلی آمپرساعتی شیائومی مقایسه نمود که شامل ۴ باتری ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی است. اما پاوربانک ساخت ایسوس، فضای کمتری را اشغال می کند و باریک تر است.

gsmarena_002

پاور بانک شیائومی دارای ۹ لایه‌ی محافظ است و باتری قابل حمل جدید ایسوس با ۱۱ لایه‌ی محافظ ارائه می شود و نیز از چراغ های LED برای اعلانات استفاده می کند. این محصول یک پورت USB کامل و نیز یک پورت micro USB را در خود جای داده.

همانطور که در تصویر بابا مشاهده می کنید، پاوربانک جدید ایسوس در رنگ های مختلفی عرضه شده که مشتریان می توانند هر کدام را که بیشتر می پسندند انتخاب نمایند. این رنگ ها شامل مشکی، نقره ای، قرمز زرد و … هستند. در مورد قیمت این دستگاه اما، هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشه است.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *