فاش شدن مشخصات فنی Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus

فاش شدن مشخصات فنی Galaxy Tab A  و Galaxy Tab A Plus
  • 1393/11/18
  • محمدرضا رشيدي
  • 5

بعد از این که سامسونگ خط گوشی های هوشمند A ، E  و J  را به کاربران معرفی کرد ، ظاهرا این شرکت به دنبال معرفی برند های جدید برای تبلت هایی است که قرار است در آینده ای نزدیک به بازار عرضه کند! با توجه به شایعه ای که اخیرا مطرح شده است ، به زودی شاهد ارائه تبلت های Galaxy Tab A  و Galaxy Tab A Plus در بازار خواهیم بود.

هرچند باید خاطر نشان کرد که نباید از این دو مدل انتظار شاهکار داشته باشیم.به قول معروف ، این دو مدل دستگاه هایی  فرا تر از ارائه های سطح متوسط نخواهند بود و شاید به منظور موفقیت بیشتر خط تبلت های Galaxy Tab 4 که تصویر تبلت 10.1 اینچی آن را مشاهده می کنید ارائه می شوند. با این حال ، این دو مدل ویژگی ها و قابلیت های جذابی را برای کاربران به ارمغان می آورند.

به عنوام مثال ، برای اولین بار به غیر از سری Note ، دستگاه های سری A Plus با قلم های S Pen به بازار عرضه خواهند شد که به نظر می رسد برای چنین تبلت های نه چندان گران قیمت و با ارزشی یک رکورد محسوب می شود! ویژگی جدید دیگری نیز در این سری به شم می خورد. این سری درست مانند iPad و HTC Nexsus 9  با صفحه نمایش های لمسی با نسبت ابعاد 4:3 عرضه خواهند شد و این قضیه گواه این است که سامسونگ به سرعت توانسته است خود را با خط مشی گوگل وفق دهد و نسبت ابعاد 16:9 که در تبلت های اولیه اندرویدی بسیار رایج بود را کنار بگذارد.

باید بدانید که هر دو مدل Galaxy Tab A  و Galaxy Tab A Plus در دو اندازه 8 و 9.7 اینچی به بازار معرفی می شوند.مشخصات فنی آن ها تقریبا مشابه خواهد بود به غیر از این که در سری A Plus شاهد قلم S Pen و همچنین رم 2 گیگابایتی در برابر رم 1.5 گیگابایتی سری A خواهیم بود.همچنین همان طور که انتظار می رفت  ظرفیت باتری تبلت های 9.7 اینچی بیشتر از 8 اینچی ها خواهد بود  که به ترتیب 4,200 و 6000 میلی آمپر خواهند بود.

رزولوشن تصویر مشابه با نسل اولیه iPad  و iPad Mini و  در تمام موارد 1,024×768 خواهد بود. مدل پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی برای مدل های 8 اینچی با چیپست Qualcomm Snapdragon 410 عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل های 9.7 اینچی قرار است از مدل ناشناخته ی APQ8016  1.2 گیگاهرتزی از اینتل بهره مند باشند.

راجع به دوربین ها باید گفت که یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی همه مدل های این دو سری قرار خواهد داشت. ظرفیت داخلی این مدل ها 16 گیگابایت گزارش شده است که با کارت حافظه های جانبی قابل ارتقا خواهند بود. ضخامت آن ها نیز به باریکی 7.4mm خواهد بود و قاعدتا شاهد قابلیت WiFi Only و استفاده از 3G نیز در آن ها خواهیم بود.

منبع : [GSMArena]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. یه نمونش اینه
    مشخصات حافظه سامسونگ P6200 Galaxy Tab 7.0 Plus
    دفتر تلفن
    تعداد نامحدود و همراه همه جزئیات
    حافظه تماس ها
    نامحدود
    داخل دستگاه
    16/32 گیگابایت حافظه داخلی, 1GB RAM
    کارت حافظه
    microSD, تا 64 گیگابایت

    1. دوست عزیز مطلب کاملا درست نوشته شده. بر اساس گفته منبع همین رزولوشنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *