سامسونگ گلکسی S6 و Edge S با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی + تصاویر رندر

سامسونگ گلکسی S6 و Edge S با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی + تصاویر رندر
  • 1393/11/23
  • مهرداد فراهانی
  • 0

تاکنون شایعات بسیاری در مورد گلکسی S6 و گلکسی Edge S  منتشر شده است اما اینبار نوبت به دوربین آن رسیده است. شایعه شده که این گل سرسبد سامسونگ با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عرضه می شود اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری به دستمان رسیده، تصاویری که ادعا می شود یک نمونه اولیه گلکسی S6 است.

gsmarena_001
دوربین عقب با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی که توسط سامسونگ تولید شده و به همراه تثبیت کننده نور تصویر نوری بر روی این اسمارت فون قرار می گیرد. دوربین سلفی (جلو) هم به لطف رواج عکس های سلفی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی که این هم توسط خود سامسونگ تولید شده ساخته شده است.

در ادامه مطلب با ما باشید.

تاکنون هیچ عکس واقعی از گلکسی S6 منتشر نشده بود. اما حالا ما تصاویری از این گلکسی جدید به دست آوردیم که شکل و ابعاد آن را دقیقا نشان می دهد. این تصاویر به بیرون درز کرده برخی از شایعات را رد و برخی را اثبات می کند. برخی از نقشه های ادعا شده از این اسمارت فون بسیار دقیق و به اندازه کافی معتبر به نظر می رسید.

gsmarena_002

همانطور که در این نقشه ها که توسط یک نرم افزار CAD طراحی شده می بینید ابعاد این گوشی کاملا مشخص شده است اما در این مرحله با دیدن این تصاویر نمی توان به واقع درباره گل سرسبد سامسونگ قضاوت کرد، اگرچه کاملا دقیق به نظر میرسند.

gsmarena_003

gsmarena_004

gsmarena_005

gsmarena_006
جمع بندی شایعات:

گلکسی S6 سامسونگ، بر اساس شایعات از یک پردازنده اگزینوس 7420 octa-core با لیتوگرافی 14 نانومتری، پردازنده گرافیکی Mali-T760 همراه با رم 3GB عرضه خواهد شد. دوربین عقب یک دوربین 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم ۵ مگاپیکسل خواهد بود. سامسونگ به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی QHD در آن بهره خواهد برد. همچنین گلکسی S 6 به احتمال زیاد به یک حسگر اثرانگشت جدید و دقیق‌تر مجهز خواهد شد. از نظر سیستم عامل هم نگران نباشید، سامسونگ گفته برای دستگاه های جدیدش از اندروید 5.0 استفاده خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *