گوشی هوشمند BLU Studio Energy با باتری 5000mAh در دسترس قرار گرفت

گوشی هوشمند BLU Studio Energy با باتری 5000mAh در دسترس قرار گرفت
  • 1393/11/24
  • مبين
  • 0

شرکت BLU امروز اعلام کرد که گوشی هوشمند جدید خود یعنی Studio Energy در بازار آمریکا عرضه کرده است. این دستگاه در ماه ژانویه در CES سال جاری به نمایش گذاشته شد.

گوشی هوشمند BLU Studio Energy دارای باتری 5000mAh است که در حال حاضر بالاترین ظرفیت باتری در عرصه گوشی های هوشمند را دارد. اگر کاربر از این دستگاه استفاده منظرم را داشته باشد باتری آن می تواند 4 روز دوام بیاورد.ضخامت آن 10.4 میلی متر است که تقریبا باریک به حساب می آید اما وزن آن کمی نگران کننده است که تقریبا 180 گرم می باشد.

BLU Studio Energy دارای یک صفحه نمیاش 5 اینچی با وضوح 720×1280 پیکسل است که معادل تراکم پیکسل 294ppi می باشد. قدرت آن توسط پردازنده 4 هسته ای 1.3GHz, و رم 1 گیگابایتی تامین می شود.

علاوه بر این در پشت دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می شود و همچنین دوربین جلویی آن 2 مگاپیکسل بوده که برای تصویر برداری سلفی و مکالمه های تصویری بسیار مناسب است.

این گوشی هوشمند قدرتمند دارای سیستم عامل اندورید 4.4 کیت کت است که وعده آپدیت نسخه آبنبات چوبی برای آن داده شده است. در حال حاضر با قیمت 149 دلار در فروشگاه آمازون در دسترس قرار دارد. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *