دست‌بند هوشمند SWR12 سونی همراه حسگر ضربان قلب

دست‌بند هوشمند SWR12 سونی همراه حسگر ضربان قلب
  • 1393/11/24
  • مهرداد فراهانی
  • 0

سال گذشته سونی از دست‌بند هوشمند SWR10 پرده برداری کرد. این دستگاه همراه برنامه ریزی شده به شما اجازه می داد که اهداف تناسب اندام خود را پیگیری کنید، بر پیشرفت ورزشی خود نظارت کنید، و سایر فعالیت های مربوط به تناسب اندام را انجام دهید.
در حال حاضر  سونی درحال کار بر روی یک جانشین ارتقا یافته از SWR10 به اسم SWR12 است. با توجه به ادعای وبلاگ اکسپریا، به نظر می رسد سونی SWR12 به تازگی در راه دریافت استاندارد FCC است و مدلی که برای دریافت این استاندارد معرفی شده SWR12 است. با این حال در بیشتر جزییات به نظر  این دستگاه همان SWR10 به علاوهی یک حسگر جدید ضربان قلب است.
این حسگر اجازه خواهد داد که این گجت پوشیدنی سطح فعالیت و استرس کاربر را چک کند. این دست‌بند تناسب اندام مانند دست‌بند مایکروسافت، فیت‌بیت و جاوبن UP3 که همه به سنسورهای ضربان قلب مجهز هستند میباشد.
به نظر می رسد تنها تفاوت آن با نسل قبلی گنجاندن سنسور ضربان قلب است، اما ممکن است امکانات و ویژگی های بیشتری وجود داشته باشد و باید تا رونمایی رسمی صبر کرد. این شرکت هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این گجت پوشیدنی به روز شده نداده است، اما ما حدس میزنیم در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در ماه آینده، اطلاعات بیشتری از آن به دست آوریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *