اپلیکیشن اندروید جستجوی گوگل حالا امکان جستجوی محتوا و ویدئو را هم فراهم کرده است

اپلیکیشن اندروید جستجوی گوگل حالا امکان جستجوی محتوا و ویدئو را هم فراهم کرده است
  • 1393/12/1
  • مجتبی
  • 0

گوگل به تازگی ویژگی جدیدی را به سرویس گوگل سرچ افزوده. این قابلیت محتوا و ویدئوهای مرتبط با موضوع مورد نظر کاربران که به دنبالش هستند را به آنها نشان خواهد داد. برای مثال اگر کلمه NBA را با اشاره به Goran Dravic جستجو کنیم، و صفحه را به سمت پایین اسکرول نماییم، خواهیم دید محتواهای مرتبط و تصاویری که به این جستجو به نحوی ارتباط دارند برایمان نمایان می گردد.

اگر برخی از علایق شما در این لیست نمایش نیافته اند، نگران نباشید، گوگل به زودی وب سایت های بیشتری را با این ویژگی جدید هماهنگ می کند. این شرکت گفته که شما برای اطمینان باید پس از استفاده از آن مواردی که بنظر نا مناسب یا غیر مرتبط هستند را گزارش کنید تا در نسخه های آینده، این مشکلات برطرف گردد.

گوگل همیشه در اضافه کردن ویژگی ها و سرویس های جدید خود عمل کرده اما برای موفقیت یک امکان از نظر تجاری همیشه به کمک کاربران نیاز بوده است. گوگل می گوید مردمی که از وب سایت شما استفاده می کنند باید از امکانات شما راضی باشند. بهترین راه برای هماهنگی سرویس ها با نیاز مردم، دریافت بازخورد از آنهاست. از آنجایی که گوگل شرکتی بسیار محبوب هست، خیلی ها با اشتیاق در این امر به شرکت یاد شده کمک می کنند و همین عامل دلیل خوبیست تا آینده ویژگی های جدید اضافه شده به سرویس جستجوی گوگل را موفقیت آمیز ارزیابی کنیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *