نرم افزار پایه ساعت هوشمند Moto 360 از موتورولا بروزرسانی شد

نرم افزار پایه ساعت هوشمند Moto 360 از موتورولا بروزرسانی شد
  • 1393/12/1
  • مجتبی
  • 0

ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ موتورولا با صفحه نمایش گرد خود برای اولین بار یک طرح بسیار جدید و زیبا را به دنیای ساعت های هوشمند آورد. همین عامل بهترین بهانه برای گرایش بسیاری از کاربران علاقمند به ابزارهای پوشیدنی به محصول یاد شده بود. اما همانند تلفن های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید بهره می برند و مدام بروزرسانی هایی برای آنها ارائه می گردد، ساعت های هوشمند اندرویدی هم همینگونه اند.

نرم افزار فریم‌ور ساعت هوشمند moto 360 از موتورولا بروزرسانی شد. اکنون پرفروش ترین ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید پوشیدنی، به نسخه ۵/۰/۲ این پلتفرم بروزرسانی شده و شناسه ساخت این بروزرسانی هم LWX49L است.

جای تعجب دارد که تغییرات این آپدیت بسیار کم و ساده هستند. بروزرسانی خدمات گوگل پلی یکی از این موارد است و بهینه سازی هایی نیز در سیستم عامل ساعت هوشمند یاد شده اعلام گشته. همچنین در بخش امنیتی هم یکسری موارد جدید در هسته فریم ور Moto 360 دستخوش تغییر شده اند که امنیت بیشتری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

برای دسترسی به این بروزرسانی، باید در ساعت هوشمند Moto ۳۶۰ خود به بخش تنظیمات رفته و آن را بررسی کنید. قبل از اقدام به بررسی آپدیت، از اتصال مطمئن و پرسرعت خود به شبکه اینترنت مطمئن شوید و نیز توجه داشته باشید که دستگاه شما حداقل باید ۸۰ درصد شارژ داشته باشد تا در پروسه بروزرسانی، با مشکلی مواجه نگردید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *