اولین تصویر رسمی از گلکسی اس ۶ که توسط سامسونگ منتشر شده است

اولین تصویر رسمی از گلکسی اس ۶ که توسط سامسونگ منتشر شده است
  • 1393/12/2
  • مجتبی
  • 0

پس از اینکه شرکت اچ تی سی با منتشر کردن تصویری از HTC One جدید خود جزئیاتی را بیان نمود، سامسونگ نیز یک ویدئو منتشر کرده که اولین نگاه به پرچمدار آینده این شرکت یعنی  گلکسی اس ۶ را در بر دارد. ویدئویی که در این لینک قرار گرفته توسط اکانت رسمی سامسونگ در شبکه اجتماعی توییتر ارسال شده. مضمون این پیام اینگونه است: من گلکسی جدید هستم. ببینید در مراسم Unpacked چگونه خواهم بود.

ویدئو یاد شده به ما نشان می دهد که باید منتظر دستگاهی باشیم که ضخامت بسیار کمی دارد و این درحالیست که صدای پس زمینه این ویدئو بیان می دارد که از چیزهای زیبای اطرافش منشا گرفته و آنها هستند که شکل این دستگاه را و اینکه دستگاه مورد بحث چیست، را بیان می دارند. در نهایت هم صدای پس زمینه می گوید من گلکسی جدید هستم.

بر اساس گزارشات وشایعات بسیار زیادی که تا کنون در مورد گلکسی اس ۶ منتشر گردیده مشخص شده که این گوشی از بدنه ای فلزی بهره خواهد برد و صفحه نمایش آن هم ۵/۵ اینچی است. شایعات از وجود دستگاهی دیگر با نام Galaxy S Edge هم خبر داده اند، اما هنوز تا به این لحظه وجود چنین تلفن هوشمندی تایید نشده. همچنین گزارش های تایید نشده ای منتشر شده اند که اعلام داشته اند Galaxy S6 با اپلیکیشن های مایکروسافت همراه خواهد بود و اشتراک رایگان سرویس آفیس ۳۶۵ هم برای خریداران این محصول در نظر گرفته شده. این مشخصات قطعا از برترین ویژگی های نرم افزاری‌ای هستند که تا کنون در پرچمداران سری گلکسی سامسونگ ندیده بودیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *