لیست مشخصات کامل HTC One M9 به بیرون درز پیدا کرد

لیست مشخصات کامل HTC One M9 به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/11/25
  • مجتبی
  • 0

شایعات مختلف در مورد نسل جدید پرچمدار HTC یعنی One M9 روز به روز با نزدیک شدن به زمان معرفی آن بیشتر می شود. تا کنون بر طبق شایعات مشخص شده بود که در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده خواهد شد و دوربین پشتی دستگاه نیز ارتقا خواهد یافت.  در تصاویری که اخیرا منتشر شده بود، صحبت هایی در مورد دوربینی بزرگ شده. بلندگوهای همیشگی اچ تی سی یعنی BoomSound هم در بالا و پایین محصول حضور دارند ولی بنظر می رسد کمی ارتفاع آنها کم شده و باریکتر گشته اند. در این صورت لبه های دستگاه باریک تر شده و شکل آن زیبا تر خواهد شد. اخیرا هم اکانت leakster که بارها مشخصات محصولات تکنولوژی را لو داده، اعلام نموده که صفحه نمایش M9 از نوع Quad HD است.

تلفن هوشمند مورد بحث همانطور که گفتیم مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد بود که چهار هسته ای است و فرکانس کار هر هسته آن بر روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی احتمالی برای این محصول ۳ گیگابایت است که گفته می شود از نوع DDR4 خواهد بود. صفحه نمایش این دستگاه هم ۵ اینچی و با کیفیت ۱۰۸۰p اعلام شده که این مورد نسبت به نسل کنونی آن تغییری نداشته است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آي تی باشید.

همیشه یکی از ایرادهای اساسی پرچمداران اچ تی سی، دوربین ضعیت آن ها بوده. اما گفته می شود در HTC One M9 قرار است یک دوربین ۲۰/۷ مگاپیکسلی در پشت دستگاه به عنوان دوربین اصلی مورد استفاده قرار گیرد. در کنار این دوربین هم یک فلش دوگانه ال ای دی قرار داده شده. باتری گوشی یاد شده ۲۸۴۰ میلی آمپرساعتی است که با توجه به رزولوشن صفحه نمایش نمی توان آن را کم در نظر گرفت. زیرا همیشه بخش بسیار زیادی از باتری های دستگاه های همراه توسط صفحه نمایش مورد استفاده قرار می گیرد و هر چه اندازه و رزولوشن بالاتر باشد به طبع آن انرزی بیشتری هم مصرف خواهد شد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای مدل پایه M9 مقدار ۳۲ گیگابایت اعلام گشته ولی گفته می شود مدل ۶۴ گیگابایتی آن هم تولید می گردد. سییستم عامل پیشفرض دستگاه مورد اشاره اندروید ۵/۰/۲ آبنبات چوبی است که به رابط کاربری انحصاری اچ تی سی یعنی Sense 7 مزین شده.

نام مدل HTC One M9 برای مناطق و اپراتورهای مختلف هم اکنون به بیرون درز یافته. UHL مدلی است که در آسیا، آفریقا ، امارات، روسیه، ترکیه، چین، آمریکا × امریکای لاتین و اروپا عرضه می گردد. WHL هم برای اپراتور Sprint در و شرکت ارتباطات چین در نظر گفته شده. در نهاین هم مدل WL برای اپراتور معروف ٰVerizon است.

در زیر می توانید لیستی از لوازم جانبی اختصاصی One M9 را نیز مشاهده کنید.

کاور هوشمند دات ویو

قاب محافظ HC C1153

قاب ایستاده HC K1150

قاب ضد آب HC C1152 با گواهی IP68

هدست ۲۰۱۵ MAX 500

پشتیبانی از وای فای BoomBass که نیاز به sense 7 به بالا دارد

محافظ صفحه نمایش SP R230A

در ادامه می توانید سایر تصاویر مرتبط به HTC One M9 را ببینید.

222

333

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *