پروژکتور جیبی لنوو تصویر موبایل شما را ۱۱۰ اینچی می کند

پروژکتور جیبی لنوو تصویر موبایل شما را ۱۱۰ اینچی می کند
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

لنوو با پروژکتور خود با نام mucho sympatico 50-lumen pico projector گفته که می توانید تصویر و صفحه موبایل خود را تا ۱۱۰ اینچ بزرگ کنید. قابلیت چرخش ۹۰ درجه در این محصول وجود دارد تا بهترین نمای ممکن را ببینید.

این پروژکتور را می توان از طریق DLNA یا Miracast به دستگاه های دیگر متصل نمود، همچنین می توان این محصول را براحتی از طریق شبکه بی سیم یا کابل usb به دستگاه های اندرویدی و یا ios  و نیز ویندوزفونی متصل نمود.

پروژکتور جیبی لنوو تا ۲/۵ ساعت شارژ را در خود نگه می دارد که برای نمایش یک فیلم کافی به نظر می رسد. رزولوشن این دستگاه ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل است و نسبت کنتراست آن هم ۱۰۰۰ به یک است و این یعنی ما قادر خواهیم بود در یک روز کاملا روشن نیز تصویر تولید شده پروژکتور مورد بحث را براحتی ببینیم.

دستگاه مورد بحث از کارت حافظه Micro SD هم پشتیبانی به عمل می آورد و می توان تا ۳۲ گیگابایت حافظه جانبی به آن متصل نمود. اندازه این محصول ۱۰۴ در ۲۵ میلیمتر و وزن آن هم ۱۷۰ گرم است. با چنین اندازه و وزنی پس لقب پروژکتور جیبی واقعا برازنده این دستگاه است. اما قیمت آن چقدر است؟ باید بگوییم فقط با ۱۹۹ دلار می توانید آن را در بازار تهیه کنید. قرار است در این ماه لنوو پروژکتور جیبی خود را به بازارهای مختلف و نیز وب سایت های خرده فروشی عرضه کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *