ویندوز ۱۰ با شناسه ساخت ۱۰۰۳۱ ژست‌های حرکتی را در تبلت‌های ارزان بهبود می‌بخشد

ویندوز ۱۰ با شناسه ساخت ۱۰۰۳۱ ژست‌های حرکتی را در تبلت‌های ارزان بهبود می‌بخشد
  • 1393/12/17
  • مجتبی
  • 0

در سال ۲۰۱۴ مایروسافت چند گام بزرگ برای رایگان ساختن ویندوز برای دستگاه های زیر ۹ اینچ برداشت تا بتواند در بازار تبلت های سطح پایین ویندوزی را رونق دهد. این دستگاه ها اساسا قیمتی زیر ۲۰۰ دلار دارند و مشخصات فنی آنها بسیار پایه ای و سطح پایین است و نیز صفحات نمایش تبلت های اشاره شده رزولوشن کمی دارند.

اگر تا کنون تجربه استفاده از چنین دستگاه هایی را داشته اید، پس بخوبی می دانید که ژست های لمسی در کناره های صفحه نمایش این محصولات گاها بخوبی عمل نمی کند و توسط دستگاه چشم پوشی می گردد. در بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ که با شناسه ساخت ۱۰۰۳۱ شناخته می شود، ویژگی جدیدی اضافه شده که انجام ژست های حرکتی را در صفحه نمایش دستگاه های ارزان قیمت و بخصوص در گوشه صفحه نمایش آنها، بهبود می بخشد.

به لطف سندی که به بیرون درز پیدا کرده، می توانیم جزئیاتی که در ساخت ۱۰۰۳۱ ویندوز ۱۰ اعمال شده را ببینیم. سند یاد شده را می توانی در زیر ببینید.

screen_shot_2015-03-06_at_11.05.11_am_story

تغییرات دیگری در بخش طراحی وجود ندارد اما با ویژگی جدید که اضافه شده باعث می شود در هنگام نیاز به بروزرسانی سیستم عامل،  کادر مشاهده‌ هشدار و پیام های موقت برای اطلاع رسانی به شما نمایش یابند.

[منبع: NeoWin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *