اپل تبلت iPad Mini را به پردازنده‌ی A8 مجهز خواهد کرد [شایعه]

اپل تبلت iPad Mini را به پردازنده‌ی A8 مجهز خواهد کرد [شایعه]
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

چند ماه پیش بود که در رویداد اپل تبلت جدید آیپد ایر ۲ معرفی شد. در این رویداد کوپرتینویی ها همچنین مدل بروزشده ای از آیپد مینی را نیز معرفی نمود اما به دلیل تغییرات ناچیز، خیلی ها را نا امید کرد. به همین دلیل است که شایعه شده اپل قرار است مدل جدیدی از دستگاه یاد شده را با نام iPad Mini 4 ارائه کند که در آن از پردازنده A8 استفاده شده. همچنین گفته می شود به دلیل استفاده از پردازنده یاد شده، پشتیبانی از شبکه های وای فای ۸۰۲٫۱۱ac نیز در محصول مورد بحث اضافه می گردد.

آیپد مینی ۳ سال گذشته از راه رسید و به پردازنده ای مانند نسب قبل خود مجهز شده بود. از انجا که تغییرات دیگری در طراحی این تبلت اعمال نشده بود، بسیاری ازافراد دلیلی برای خریدن آن نداشند.

بر اساس شایعه‌ای که از ژاپن آمده، آیپد مینی ۴ ممکن است بزودی معرفی شود و استفاده از پردازنده A8 و پشتیبانی از وای فای ۸۰۲٫۱۱ac همانطور که اشاره شد دو مورد مهم از تغییرات این مدل است. این ویژگی ها هر دو در آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس وجود دارد.

تنها مورد اضافه ای که آیپد مینی ۳ نسبت به آیپد مینی ۲ داشت، اضافه شدن سنسور اثر انگشت خوان بود. بنابر این انتظار می رود در مدل جدید یاد شده نیز از این سنسور استفاده شود. اپل آیپد مینی ۳ را هم اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار بفروش می رساند. این قیمت نسبت به آیپد مینی ۲ ۱۰۰ دلار گرانتر است که آن مدل نیز توسط اپل هنوز بفروش می رسد. مورد دیگری که انتظار می رود در مدل جدید آیپد ظرفیت باتری نیز افزایش یابد.

[منبع: Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *