گوشی‌های جدید موتورولا با ویندوز ۱۰ موبایل در تابستان عرضه می‌شوند [شایعه]

گوشی‌های جدید موتورولا با ویندوز ۱۰ موبایل در تابستان عرضه می‌شوند [شایعه]
  • 1393/12/27
  • مجتبی
  • 0

در نهایت مایکروسافت جزئیات برنامه های خود را برای عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ اعلام کرد و در خبری مشابه، این شرکت همچنین اعلام نموده که لنوو یکی از بزرگترین شرکای تجاری ردموندی‌ها برای پشتیبانی از ویندوز ۱۰ و کمک به توسعه آن خواهد بود. مایکروسافت همچنین بخش جدیدی در اجتماع ویندوزفونی خود برای ویندوز ۱۰ ایجاد کرده است.

لنوو اغلب یکی از بزرگترین شرکت هایی بوده که در بازار تکنولوژی حضور دارد و همیشه همکاری خوبی با مایکرسافت داشته اما برخلاف این موضوع، شرکت چینی همیشه تلفن های هوشمند اندرویدی را تولید کرده و هرگز شاهد ارائه یک محصول ویندوزفونی از آن نبوده ایم.

windows-10-mobile-09_story

در اوایل سال میلادی گذشته شاهد این بودیم که شرکت یاد شده اعلام نمود دستگاه های ویندوزفونی تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی در بازار حضور بسیار پررنگی خواهند داشت، اما برخلاف این گفته دستگاه های مجهز به ویندوز فون نتوانستند در بازه زمانی اعلام شده حضور چشمگیری در بازار داشته باشند.

در هرحال بنظر میرسد ویندوز ۱۰ قرار است تغییراتی را ایجاد کند و لنوو هم گوشی های هوشمند بیشتری را با سیستم عامل مایکروسافت تولید نماید. دستگاه های جدید ممکن است فقط در چین و توسط اپراتور China Mobile ارائه گردند، بنابر این سایر بخش های جهان همچنان از چنین محصولاتی خالی خواهند بود.

متاسفانه لنوو هیچ جزئیات و اطلاعات واقعی‌ای را در مورد دستگاه های جدیدش که از ویندوز ۱۰ موبایل بهره می گیرند، اعلام نکرده. پس طرفداران این پلتفرم باید صبر کنند تا ببینیم برنامه این شرکت چینی برای تولید دستگاه های ویندوز ۱۰ چه خواهد بود. اما در کنار این اخبار، شایعاتی منتشر شده که نویسنده Neowin را بر آن داشت تا اعلام کند احتمالا تلفن های هوشمند مجهز به پلتفرم مایکروسافت را در همین تابستان خواهیم دید.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *