وان‌پلاس در ماه آپریل از محصولی مرتبط با گیم رونمایی خواهد کرد

وان‌پلاس در ماه آپریل از محصولی مرتبط با گیم رونمایی خواهد کرد
  • 1393/12/29
  • مجتبی
  • 0

وان‌پلاس در این ماه حسابی خبرساز شده و همانطور که می دانید چندی پیش بود که بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی را برای تلفن هوشمندش عرضه کرد. اما بنظر می رسد این شرکت قرار است در چند ماه آینده از محصولات جدیدی نیز رونمایی کند. درحالیکه پیش از این برایمان روشن شده که یکی از محصولات جدید شرکت یاد شده پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است، حالا هم خبرهایی منتشر شده که بیان می دارند این شرکت یک سورپرایز دیگر هم برای ماه آپریل آماده کرده.

start-Forum

البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که محصول جدید چه خواهد بود اما آنطور که پیداست خود واپ‌پلاس اطلاعات کلی را راجب آن در اختیار همه قرار داده. در تصویر تبلیغاتی منتشر شده دقیقا معلوم نشده که این محصول چیست، اما می توان حدس زد که به یک کنترلر شبیه است! با چنین تصویر تبلیغاتی‌ای اینکه منتظر ساعت هوشمند بخواهیم باشیم کاملا کنار گذاشته می شود و وان پلاس اعلام کرده که محصول جدیدش ساعت هوشمند نیست.

fun-Forum

درحالیکه هنوز نمی توان با اطمینان کامل بیان کرد این شرکت چینی چه محصولی آماده کرده اما با توجه به منابع مختلف و نظر آنها، بنظر می رسد که شاهد یک دستگاه مرتبط با گیم خواهیم بود. اگر خاطرتان باشد چندی پیش در گویا آی تی اعلام کردیم که وان‌پلاس قرار است به زودی بجای استفاده از سیستم عامل سفارشی شده سایانوژن از سیستم عامل Oxygen خود استفاده نماید که قرار است بروزرسانی آن در اواخر ماه جاری عرضه گردد.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *