علاقه مندان به بازی های ترسناک آماده باشند bloodborne در راه است!

علاقه مندان به بازی های ترسناک آماده باشند bloodborne در راه است!
  • 1394/1/3
  • سامان گوهری
  • 0

bloodborne بازی است که برای ترساند شما ساخته شده است. مدیران شرکت سازنده این بازی می گویند که هدف این بازی این است که شما را به ترس وا دارد و به نظر می آید که در کار خود هم بسیار موفق بوده است. با این حال هنوز چند روزی مانده است که این بازی به بازار ها بیاید و ببینیم که واقعا در این کار خود موفق بوده یا خیر.

“دلایل زیادی وجود دارد که تایید میکند که شما به حس ترس نیاز دارید. ترس از مواردی مانند: ارواح  زامبی هاو خون و … ولی ما بازی ساخته ایم که حس “ترس” واقعی را در وجود شما می سازند. بازی ما بعد از سرگرم کردن بازی باز یک هدف دیگر هم دارد و آن ترساندن واقعی آن ها است که ما برای رسیدن به هدفمان خیلی تلاش کرده ایم ” این کمی از سخنان بازی سازان bloodborne بود.

بازی های میازاکی معمولا سبک خاص خودش را دارد و bloodborne هم همان سبک را دارا است. از دیگر ساخته های میازاکی می توان به Dark Souls اشاره کرد.

“نظر شخصی من این است که دنیای ما بسیار خشن است و اتفاقاتی که در جامعه می افتد بسیار دلخراش تر از بازی من است! من با آثار هنری این درد هایی که در جامعه وجود دارد  را با زبانی دیگر به بازی باز می فهمانم!”

 

بخشی از سخنان عجیب میازاکی.


۲۷۵۱۳۶۹-gascoigne_1407930892_1417688879
شما در این بازی قابلیت های زیادی دارید که میتوان به ساخت سلاح های مخطلف و ترکیب کردن قدرت ها و ساخت قدرت های جدید و منحصر به فرد اشاره کرد. قطعا شما در هیچ بازی دیگری همچین قابلیت هایی را مشاهده نمیکنید!

یکی از معایب بسیار مهم این بازی این است که فقط بر روی کنسول نسل جدید سونی پلی استیشن ۴ قابل اجرا است. خیلی ها این را فرصت طلایی سونی  نامیده اند. ولی به نظر خیلی ها این فرصت طلایی که به سونی داده شده است به ضرر کمپانی بازی سازی است.

[منبع:gamespot]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *