TuneIn رادیو اینترنتی را به Android Auto می‌آورد

TuneIn رادیو اینترنتی را به Android Auto می‌آورد
  • 1394/1/3
  • مجتبی
  • 0

در سال گذشته میلادی گوگل از پلتفرم جدیدی رونمایی کرد که دامنه کاری اندروید را به خودروها نیز گسترش می داد. این پلتفرم که Android Auto نامیده شده در برخی از شرکت ها خودروسازی بزرگ و نام آشنا مورد استفاده قرار گرفته است و آنها قصد دارند در مدل های آینده خودروهای تولیدی‌شان از اندروید Auto بهره ببرند. حالا TuneIn  که یک سرویس رادیو اینترنتی بسیار شناخته شده است، پای خود را به Android Auto باز کرده و شما می توانید با استفاده از آن در خودرو به استریم آنلاین رادیوهای اینترنتی بپردازید.

گوگل این پلتفرم را طراحی کرده تا یکسری سرگرمی ها، پیام رسانی و ناوبری هوشمند را در خودروها برای مشتریان فراهم آورد و رابط کاربری آن را هم بسیار بهینه و کرده تا در حال رانندگی بتوان به طور ساده و بدون حواس پرتی از امکانات Android Auto استفاده نمود.

۱۱۱۱۱

TuneIn Radio قصد دارد تا اپلیکیشن سرویس خود را همانطور که اشاره نمودیم به پلتفرم Android Auto بیاورد. اپلیکیشن یاد شده در هر ماشینی که به پلتفرم مورد بحث تجهز باشد اجرا می گردد و هیچ مشکلی برای استفاده ندارد. افرادی که از سرویس یاد شده در Android Auto استفاده کنند، قادر خواهند بود در حین رانندگی به تمامی ایستگاه های رادیویی دسترسی داشته باشند و به آنها گوش دهند.

برای کسانی که به دنبال راه حل های آینده تجارت هستند، Pioneer  ساخته شده تا بتوانید Android Auto را در هر خودرویی در دسترس مشتریان قرار دهد. این دستگاه از صفحه نمایشی غالبا ۷ اینچی بهره میبرد و نیز قابلیت پخش دیسک های CD و DVD را داراست. یک تلفن هوشمند مجهز به اندروید ۵ آبنبات چوبی نیز برای استفاده از امکانات Android Auto در خودرو نیاز است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *