دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مایکروسافت را ارائه می‌دهند

دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مایکروسافت را ارائه می‌دهند
  • 1394/1/4
  • مجتبی
  • 0

مایکروسافت و سامسونگ اعلام کرده اند که قصد انجام یک همکاری جهانی را دارند که بر اساس آن شرکت کره ای اپلیکیشن ها و سرویس های مایکروسافت را به صورت پیشفرض بر روی محصولات اندرویدی خود قرار خواهد داد.

سامسونگ در دو گوشی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج اپلیکیشن هایی نظیر OneNote، اسکایپ و ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان وان درایو مایکروسافت را به صورت از قبل نصب شده در دسترس کاربران قرار داده است. این شرکت کره ای همچنین برخی از محصولات و سرویس های دیگر ردموندی ها را در تبلت ها و گوشی های هوشمندی که در نیمه اول سال میلادی جاری عرضه شمود، همراه خواهد ساخت.

index

سامسونگ و مایکروسافت با این همکاری بیشتر خدمات مورد نظر ردمودند را در دسترس کاربران معمولی قرار می دهند. اما مایکروسافت همچنین نسخه های مختلفی از مجموعه کاربری آفیس ۳۶۵ را نیز آماده نموده که کاربران مختلف می توانند بنابه نیازشان یکی را انتخاب نمایند. سرویس امنیتی KNOX سامسونگ نیز شامل خدمات ارائه شده است.

همانطور که احتمالا می دانید مجموعه آفیس ۳۶۵ به صورت ابری قادر به ذخیره سازی فایل ها و اسناد مشتریان معمولی و تجاری است و شامل اپلیکیشن های اداری کاملی می شودک ه نیاز هر شخص تا شرکت بزرگی را برآورده خواهد کرد. از تقویم گرفته تا ابزارهای مدیریت زمان و ایمیل و ابزارهای متنی و سندی همه از جمله مواردی هستند که آفیس ۳۶۵ برای کاربرانش فراهم کرده. استفاده از فضای ابری نیز یکی دیگر از برترین محاسن این مجموعه ردموندی‌هاست که با استفاده از آن علاوه بر در دسترس بودم محتواهای کاربران در هر زمان و در هر کجا، امنیت نیز تا حد زیادی بالاتر رفته و نگرانی برای از دست دادن اطلاعات مهم نخواهید داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *