از اپلیکیشن Focus سامسونگ چه می دانید؟

از اپلیکیشن Focus سامسونگ چه می دانید؟
  • 1395/10/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

از نرم افزار Outlook گرفته تا Newton Mail، فقط چند اپلیکیشن سودمند در سیستم عامل اندروید موجود است که مجموعه ای از ویژگی های مفید را در خود جای داده باشد. اپلیکیشن Focus سامسونگ قصد دارد به برنامه ای تبدیل شود که حرفه ای ها را با گوشی های سری گلکسی این شرکت پیوند می دهد.

گویا آی تی – اعلام شده که Focus، یک اپلیکیشن مفید است که همه ویژگی های لازم برای یک اپلیکیشن ایمیلی را دارا می باشد و ایمیل ها، تماس ها، یادداشت ها و تقویم را از طریق یک رابط افزونه ای (تب دار) در کنار هم جمع می کند. امکان جستجوی جهانی در این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را از این چهار دسته پیدا کنید، و در تب مربوط به Focus، نمایشگاهی از اعلانات اصلی را به همراه ک رابط مبتنی بر کارت ایجاد نمایید.
هر گاه یک کلید واژه ثبت شده ،در یک ایمیل یا برنامه زمان بندی شده بالا می آید، Focus شما را مطلع می سازد. می توانید فرستندگان ایمیل را اولویت بندی کنید تا از گم شدن پیامهای آنها میان پیامهای دیگران جلوگیری نمایید. می توانید درخواست برگزاری جلسه را از طریق ایمیل ارسال کنید تا بتوانید از داخل همین اپلیکیشن کنفرانس های تلفنی برگزار نمایید. علاوه بر آن، برنامه Focus به صورت اتوماتیک ایمیل ها و رویدادهای برنامه ریزی شده را دسته بندی می کند تا بتوانید پیامها و قرارهای گذشته را بهتر مدیریت کنید.
از دیگر ویژگی های پرشمار آن می توان به توانایی همگام سازی این اپلیکیشن با کامپیوتر شخصی، و همچنین ساخت یک صندوق دریافت ایمیل یکپارچه اشاره کرد که می تواند چند ایمیل از چند جای مختلف را نمایش دهد. در مورد ویژگی دوم، سامسونگ در فهرست Google Play نرم افزار Focus اشاره می کند که این نرم افزار، روی سرور های ابر عمل نمی کند و شرکت سامسونگ به هیچ یک از اطلاعات شما دسترسی ندارد؛ نگرانی که در مورد برخی دیگر از نرم افزارهای ایمیلی وجود دارد.
در بخش فهرست این اپلیکیشن می خوانید “نرم افزار Samsung Focus، روی سرورهای ابر اجرا نمی شود. این نرم افزار فقط به سرورهای اصلی ایمیل متصل است. اطلاعات حساب کاربری شما را روی دستگاه خودتان ذخیره می کند و شرکت سامسونگ الکترونیک هیچگاه به هیچ یک از اطلاعات کاربران دسترسی نمی یابد”.
از آنجایی که نرم افزار Focus محصول شرکت سامسونگ است، آن را فقط روی دستگاههای تولید این شرکت می توانید دانلود کنید. علاوه بر آن، لازم است دستگاه سامسونگ شما دارای android marshmallow یا nougat باشد. می توانید اپلیکیشن Focus را از طریق Google Play به صورت رایگان دریافت نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *