دانلود اپلیکیشن ها و تصویرزمینه های جدید Galaxy S6

دانلود اپلیکیشن ها و تصویرزمینه های جدید Galaxy S6
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

برخلاف برخی شایعات منتشر شده، سامسونگ از رابط کاربری جدید تاچ ویز همراه با Galaxy S6 بهره برده که تغییراتی را هم در آن اعمال نموده است. گمانه زنی هایی شنیده می شد که بیان می داشتند سامسونگ برخی از اپلیکیشن های اختصاصی خود نظیر S Note، S Voice و غیره را به صورت جداگانه برای دانلود در دسترس همه قرار خواهد تا جلوی تغییرات احتمالی را در رابط کاربری آنها بگیرد.

اما چنین اتفاقی رخ نداد و این غول کره ای باز هم اپلیکیشن های یاد شده را به صورت پیشفرض و از قبل نصب شده در دو تلفن هوشمند جدید خود یعنی galaxy s6  galaxy s6 edge قرار داد. اما حالا این اپلیکیشن ها مورد باز طراحی قرار گرفته اند و ویژگی های جدیدی نیز به آنها اضافه شده. بنابر این بسیاری از افراد اکنون مشتاق هستند تا آنها را در گوشی اندرویدی خود تست کنند. باز هم مانند همیشه و به لطف توسعه دهندگان معروف XDA شاهد ارائه تعدادی از اپلیکیشن های اختصاصی سامسونگ در دو گوشی یاد شده هستیم که می توانید آنها را دانلود و بر روید تلفن هوشمند خود نصب کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

به یاد داشته باشید که برای نصب و اجرای صحیح و بدون مشکل این اپلیکیشن ها بهتر است که از گوشی سامسونگ با رابط کاربری تاچ ویز بهمراه اندروید ۵ استفاده نمایید تا مشکلی ایجاد نگردد و اپلیکیشن های جدید جایگزین نسخه های کنونی گردند. اگر دستگاه شما اینچنین است پس نگران نباشید و با خیالی آسوده موارد مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید. در انجمن XDA دستورالعمل های دیگر را برای بهره بردن از این اپلیکیشن ها می توانید ببینید. در زیر می توانید لینک هر اپلیکیشن را مشاهده و در صورت تمایل برای نصب آن اقدام کنید.

در زیر می توانید تصاویری از این اپلیکیشن ها و نیز برخی از تصاویر زمینه گلکسی اس ۶ را مشاهده کتید. دقت نمایید که برای بزرگنمایی می توانید بر روی هر تصویر کلیک کنید.

[منبع: XDA]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *