سامسونگ می خواهد نرم افزار Kies نسخه ۴ را در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ منتشر کند

سامسونگ می خواهد نرم افزار Kies نسخه ۴ را در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ منتشر کند
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

بنا به اعلام منبع معتبر SamMobile، بنظر می رسد نرم افزار مدیریت تلفن های هوشمند سامسونگ موسوم به Kies برای دو سیستم عامل ویندوز و مک یک بروزرسانی بزرگ را تجربه نماید. در نسخه جدید این نرم افزار شاهد باز طراحی محیط کاربری آن خواهیم بود و گفته شده که شکل و شمایل نرم افزار یاد شده با TouchWiz سامسونگ و اندروید ۵ هماهنگ خواهد بود.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، انتتظار داریم تا رایط کاربری Kies 4 مشابه تاچ ویز باشد و بنابراین کار کردن با آن راحت تر خواهد بود. از آنجایی که سامسونگ تصمیم گرفته که این بروزرسانی را برای نرم افزار مورد بحث در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ منتشر کند، بنظر میرسد این اتفاق همزمان با معرفی پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۶ باشد. بنابر این گلکسی اس ۶ در اینصورت هماهنگی کاملی با این نرم افزار خواهد داشت.

هنوز خبری در مورد ویژگی های جدید و کارایی این نرم افزار اعلام نشده و اگر سامسونگ قصد داشته باشد امکاناتی جدید به آن بیافزاید در حال حاضر از آن مطلع نیستیم. بسیاری از کاربران Kies را به دلیل پشتیبان گیری از داده های خود مورد استفاده قرار می دهند. امید میرود با بروزرسانی جدید نرم افزار یاد شده، کاربران بیشتری به استفاده از آن روی بیاورند و کارایی بیشتری نیز داشته باشد.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *