خداحافظ app store سامسونگ! سلام بر Galaxy Apps store!

خداحافظ app store سامسونگ! سلام بر Galaxy Apps store!
  • 1393/4/21
  • سهیل دارائی
  • 0

اگر شما صاحب یکی از اسمارت فون های سری گلکسی سامسونگ هستید، جالب است بدانید که app store متعلق به این برند قرار است با تغییر و تحولات اساسی رو به رو گردد.خبرهای رسیده حکایت از بروز رسانی گسترده این اپ استور دارد، حتی شنیده ها حاکی از آن است که پس از انجام این تغییر و تحولات دیگر “app store” وجود نخواهد داشت!

Capture

بلکه جای آن، “Galaxy Apps store” متولد خواهد شد و به فعالیت های قبلی خود ادامه خواهد داد.گفتنی است که این پوست اندازی اپ استور سامسونگ، قرار است به صورت آنلاین در سراسر جهان اطلاع رسانی گردد.

جالب است بدانید که چند هفته ای می شود که شایعه این اقدام سامسونگ به گوش می رسید اما سرانجام این شایعه رنگ و بوی واقعیت گرفته است و به زودی شاهد این تغییر نام خواهیم بود.گویا تغییر نام اولین اتفاقی است که پس از این بروز رسانی مشاهده خواهیم کرد!

شایان ذکر است که باز هم با وجود تغییر نام، نامِ برند سامسونگ درکنار اپ استور آن وجود دارد اما آنچه که بیش از پیش برجسته تر به نظر می آید، نام “Galaxy” می باشد.شاید این اقدام را بتوان این گونه توجیه کرد که سامسونگ قصد دارد اپلیکیشن های مخصوصی سری گلکسی را از اپلیکیشن های تایزنی تفکیک نماید.

از سویی نیز تاریخ را که ورق می زنیم، متوجه می شویم که این برند همواره تمام تلاش خود را کرده است تا نام تجاری “Galaxy” در کنار اندروید هم سو و همگام باشد!

بر طبق مستندات به دست آمده، Galaxy Apps Store سامسونگ قرار است ظاهری مدرن تر به خود بگیرد و طراحی آن بسیار به گوگل پلی شباهت خواهد داشت.گفتنی است که علاوه بر پوست اندازی و طراحی جدید این اپ استور، سامسونگ مترصد اضافه کردن بخش های مخصوصی به آن نیز می باشد.

Capture

به نظر می رسد یکی از این بخش های مخصوص اضافه شده، بخش “Galaxy Essentials” باشد.گویا سامسونگ قصد دارد در این بخش اپلیکیشن های ضروری و مورد نیاز اسمارت فون های خود را قرار دهد.همچنین بخش “Galaxy Specials” نیز دچار طراحی جدیدی شده است و قرار است در آن اپلیکیشن هایی که سازگاری و هماهنگی بسیار خوبی با سری گلکسی سامسونگ دارند طبقه بندی گردند و در دسترس کاربران قرار گیرند.به عنوان مثال، حالت چند پنجره سامسونگ یا اپلیکیشن های مخصوص S-Pen را تصور کنید.

حال به سراغ بخش “Apps for Professionals” برویم.این بخش نیز دچار دگرگونی در نحوه طبقه بندی شده است و با بهبود طبقه بندی اپلیکیشن ها در زمینه های گوناگون مانند پزشکی، کسب و کار و آموزش کاربر را از سردرگمی نجات خواهد داد!

در انتها نوبت به معرفی بخش “Galaxy Gifts” می رسد.این بخش همان طور که از نامش مشخص است اپلیکیشن های ویژه و یا رایگان سامسونگی را در بر می گیرد.

گفتنی است که کار بروز رسانی این اپ استور رو به پایان است و بزرودی می توان با اسمارت فون ها یا تبلت های خود از آن لذت ببرید.

» منبع : digitaltrends «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *