مشخصات رسمی گوشی های هوشمند ZTE Nubia Z9 Max و ZTE Nubia Z9 mini

مشخصات رسمی گوشی های هوشمند ZTE Nubia Z9 Max و ZTE Nubia Z9 mini
  • 1394/1/6
  • مهرداد فراهانی
  • 0

همانطور که انتظار داشتیم ZTE امروز از دو گوشی هوشمند جدید خود به نام ZTE Nubia Z9 Max و ZTE Nubia Z9 mini پرده برداری کرد که قرار بود بسیار نازک و زیبا باشند. درحال حاضر مشخصات این دو گوشی رسما منتشر شده است که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید.بیایید با مشخصات Nubia Z9 شروع کنیم این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. پردازنده آن ۶۴ بیتی octa-core اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است که درون آن پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰ قرار گرفته است. رم آن هم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت می باشد. یک دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم دارد که برای عکس های سلفی بسیار مناسب می باشد. سیستم عامل هم اندروید ۵٫۰٫۲ می باشد.

ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini

مشخصات ZTE Nubia Z9 Max کمی متفاوت میباشد این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بهره می برد. چنین ابعادی برای صفحه نمایش ناشناخته است، اما رزولیشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. Nubia Z9 Max همراه یک رم ۳ گیگاباتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. علاوه بر اینها از سیستم صوتی Hi-Fi با ۷٫۱ کانال و صدای فراگیر هم بهره می برد. قاب آن هم از جنس تیتانیوم با روکش آلیاژ آلومینیوم است. دوربین عقب هم همانند برادرش ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو هم ۸ مگاپیکسلی است. باتری آن با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

نوبت به ZTE Nubia Z9 mini رسید. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بهره می برد. پردازنده آن اسنپ‌دراگون ۶۱۵ است و از رم ۲ گیگابایتی درآن استفاده شده است. حافظه داخلی هم ۱۶ گیگابایت می باشد. این گوشی از یک قاب تیتانیوم بهره می برد و دوربین های عقب و جلو همانند برادرانش ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است. باتری آن همان باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری که در Z9 Max استفاده شده، می باشد.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *